johanna.ridderstrom

Alla inlägg under maj 2011

:)

Av Johanna Ridderström - 31 maj 2011 17:58

har alldeles nyss vart och badat :) Det va kallt! nu blire att äta mat och sen spela innebandy   

Av Johanna Ridderström - 31 maj 2011 15:55

idag på väg hem från skolan såg jag och belinda en ekorre. jag försökte ta kort men det gick inte så bra.... vem visste att ekorrar rör på sig?? iaf, ekorren sprang iväg sen och jag följde efter den. den satte sig i gräset inte ens en meter ifrån mig. fast då la dampkameran av.....      efter ett tag kom det en till ekorre och båda ekorrarna körde jaga på en tall. sen pussades dom    det va såååååå gulligt!!

jaja, nu ska jag och belinda iväg och bada            

Av Johanna Ridderström - 31 maj 2011 11:14

är hemma på lunchen för att byta om till bikini för på eftermiddag en ska jag, belinda och tyra ut och bada!!   btw, 7:2 ägde ut 7:1 idag på matten   

Av Johanna Ridderström - 30 maj 2011 21:03

jag har ont i magen....  men det går väl över snart... om en vecka typ....   

funderar fortfarande på om jag ska sjunga på skolavslutningen..... vet inte om jag vill och om jag ska sjunga så vet jag fortfarande inte vad jag ska sjunga... Nån av mina egna låtar?? Sitter och försöka fortsätta skriva på en nu. fast egentligen borde jag ju skriva på min bok..... 37 a4 sidor har jag nu på den.    

jaja, back to work!

tja

Av Johanna Ridderström - 30 maj 2011 14:59

sitter här med belinda, hihi    skulle egentligen ha bloggat i skolan men jag glömde mitt användarnamn..... oops!

vi lämnade in våra matteböcker idag för vi ska ha sista mattelektionen imorron!!!  

nu ska jag och belinda äta nånting och sen ska vi göra nånting :)   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards