johanna.ridderstrom

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Ridderström - 31 januari 2012 19:15


 hahahaha, garvade asmycket när jag såd den här kommentaren på en av låtarna :D


 


nu blire att titta på sista delen av the big bang theory kanske lite vänner och sen THE MENTALIST!! :D


 

 

 

Av Johanna Ridderström - 30 januari 2012 21:50

hej och sry för att jag inte bloggade tidigare idag...... men jag tänkte att ni kanske ville ha en ganska stor update om arosfortet och idag så imorron blire en lång vlog (på engelska) (yeyyy) om det :)

idag har jag bara chillat framför tv:n

What not to wear

The big bang theory

Vänner

The mentalist


haha, plus att jag har zappat t mtv i pauserna..... :)


idag har det varit en mittemellandag då jag för det mesta har mått awesome men i mitten började fundera seriöst på att börja dricka kaffe (jag har läst att man har 66% mindre chans att ta självmord om man dricker kaffe) (vet ej om det är sant......)

hinner inte skriva så mycket mer just nu men som sagt bli det mycket imorron :)


latttteeerr <333


 

Av Johanna Ridderström - 29 januari 2012 17:45

är fortfarande på arosfortet (i hope....fortfarande framtidinställt) men jag tänkte att ni skulle få några bilder jag tog sist vi va där :) det va i 6:an och jag, belinda, mattias och alisa va i samma lag (Tipp Topp) :) låg etta hela tiden fram till dom sista 5 minutrarna då vi åkte ned på andraplats.....då va vinnarskallen tjurig kan jag meddela......klassen hade bokat hela arosfortet så det va chilllll ;*


             


va inte så jättebra på att fota då.....som ni kanske märker.....

vi hade iaf askul! vi klarade 12 av 37 celler...... haha, DÅ tyckte vi att det va jättebra :)

slutpoängen för oss var: 540

slutpoängen för vinnarna var: 580

maxpoöngen: 2240


menmen.....vi vinner ju idag istället så det är ju lungt :D


laterrrr <333

Av Johanna Ridderström - 29 januari 2012 16:00

blev kär i den här låten är jag hörde den i den där viasat-reklamen



världens mysigaste reklam!

Av Johanna Ridderström - 29 januari 2012 11:45

jaa, just nu är vi väl på arosfortet :) haha, eftersom att det här är ett framtidinställt inlägg så vet jag ju inte riktigt läget :D men jag hoppas att vi är på arosfortet och att ingen har dött :) och så hoppas jag såklart att det går awesome!



btw, jag och belinda tittade på en musikvideo med 30 seconds to mars (ett band som jag gillar) men kan nån förklara vad den här videon går ut på? vi fattar ingenting... haha



men den här videon fattar man ju att det är taget från The Shining, men varför? haha, några av livet stora frågor....

åhhh, jag orkar intemig just nu.... -.-



körde det där testet på fb för ett tag sen när manfår massa frågor om sina vänner man ska svara på :) grejen är bara den att nästan alla frågor handlade om mig.....och d va ju inte världens mest normala frågor heller haha :)


 

     


haha, laterrrr <33

håll tummarna på att vi tar alla celler!

Av Johanna Ridderström - 28 januari 2012 23:45

Shit va awesome han är!!



snart arosfortet!!! LÄNGTAR!! :D <33

Av Johanna Ridderström - 28 januari 2012 17:15

nu drar vi t joa!

hare bra och komma ihåg att titta min blogg också eftersom jag har fixat framtidinställda inlägg åt er :)


 


SHIT VA VI E TAGGADE T AROSFORTET!!! :D vill dit nuuu!

haha :)


här har ni länken t deras hemsida om ni har lust att dra dit nångång :)


arosfortet.se/test/index.html


laterrrrr <33


Av Johanna Ridderström - 28 januari 2012 14:45

 


jag förstår inte? NEJ, JAG VILL INTE SPELA FARMVILLE; ZOOVILLE ELLER ALLT MöJLIGT ANNAT DET NU RÅKAR FINNAS!!! TACK FöR MIG!

HEJDÅ!!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards