johanna.ridderstrom

Alla inlägg under november 2013

Av Johanna Ridderström - 30 november 2013 17:15

Anledningen till varför jag åkte och sov hos Matte och Bettan igår var för att jag idag skulle kunna hjälpa Bettan på en julmarknad här i Köping. Så sedan klockan 10 har vi stått i ett stånd och sålt smycken som hon har gjort.

Riktigt mysigt att få ensamtid med min underbara moster <3


                


Nu vankas lite mat och bus innan jag får skjuts hem till Hallsta.

Ha en bra lördagskväll!

Av Johanna Ridderström - 29 november 2013 18:30

                   


Idag åkte jag till Köping så fort efter att jag slutade skolan i Västerås. Var lite orolig då jag inte visste när jag skulle hoppa av bussen, men tack och lov var jag så smart och väntade med att hoppa av in i det sista. Det fanns en hållplats vid sjukhuset så jag tackade Gud lite snabbt innan jag tryckte på den röda knappen för att sedan hoppa av. Matte och Bettan bor bara några fotsteg ifrån sjukhuset.

Nu har jag hunnit äta, följt med till kyrkan en sväng och handlat. I kyrkan träffade jag både Rebecka och Malin! Lyckan var oändligt stor! Har saknat båda så himla mycket.

Nu är det mys i soffan som gäller med massa gott på bordet!

Trevlig helg!

Av Johanna Ridderström - 29 november 2013 13:17

Sitter med Natalie, Pontus och Max på teaterlektionen och håller på med vårt projekt. Det handlar om att återskapa hur teaterscenerna såg ut på medeltiden. Kreativiteten flödar. Jag har inte tillräckligt med fin ord som kan beskriva hur vackert vårt arbete ser ut nu. Det är som att få en glimt av självaste himlen...


     

Av Johanna Ridderström - 28 november 2013 10:14

Fredag imorgon! Ser fram emot det såhäääär mycket! Då tar jag tåget direkt efter skolan till Köping för att sova över hemma hos morbror Matte och Bettan.

Men först gäller det att ta sig igenom ännu en tråkig torsdag...

Tur att jag har en härlig klass som suger på matte de med, då slipper jag känna mig ensam ;)


 

Vy

Av Johanna Ridderström - 27 november 2013 16:00

Idag ställdes sista lektionen in på grund av att vi har världens skönaste lärare. Historian slutade tidigare på grund av att inte alla kunde redovisa idag, och då hade vi ett stort hål innan röst-lektionen. Så jag och Natalie frågade snällt vår lärare om vi kunde ställa in den och få en liten läxa istället. Han kunde inte säga nej till våra hundblickar, så vi fick sluta tidigare ;)

När jag kom hem i Hallsta höll solen på att gå ned och det var världens finaste ljus! Himlen var gul, orange, rosa, lila, turkos och blå.


       


Nu ska jag sova, äta, titta på serier och sova lite mer! Det förtjänar jag ;)

Av Johanna Ridderström - 27 november 2013 15:00

       

Av Johanna Ridderström - 27 november 2013 10:22

 


Uppdatering: JAG KLARADE NYSS ATT RÄKNA: 4x(0,5+2x) HELT SJÄLV! *Stolt

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards