johanna.ridderstrom

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2013 16:41

Glad påsk alla fina läsare!

Hoppas att ni har det bra :)


Påsken kan nog vara min favorithögtid! Kanske för att det är vår och ljust ute, man blir ju så glad av alla färger och fågelkvitter!

Och sen älskar jag ju min släkt så jag bara njuter av att träffa dom :)

Sen dog och uppstod Jesus också och det är ju rätt awesome ;)


 

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2013 10:45

 


Haha, grattis min fina lilla tyska flicka!

Du ska veta att jag alltid finns här för dig om du vill prata, kramas eller skratta <3

Ha det bäst idag Springmann! ;*

Av Johanna Ridderström - 28 mars 2013 12:00

Tjenare!

Idag slutade jag och Belinda tidigt (kompensation från grötlunchen) så vi har nu i 20 minuter njutit av vårat förtjänta påsklov :)

De tjugo minutrarna spenderade vi på en promenad hem till farmor och Gösta där vi har blivit lovade mat. Lite senare drar vi in till stan med mamma och syrran. En grymt bra torsdag med andra ord!


(Tänker även skryta lite om att jag plockat tvåtusentrettons första tussilago!! Vår-feeling for the people!)


 

Av Johanna Ridderström - 26 mars 2013 11:00

 


Sitter på matten och har lika tråkigt som vanligt...

Längtar inte heller så speciellt mycket till dansgruppen i eftermiddag då jag ska hålla i den själv och har en sjuk träningsvärk...

Håll tummarna för att jag tar mig igenom den här dagen, någorlunda vid liv...

Av Johanna Ridderström - 25 mars 2013 23:14

Min måndag i bilder:


           

   

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2013 22:48

Jag hade flottigt hår med relativt synbar utväxt men ingen som kunde hjälpa mig, så jag färgade (tonade) håret helt själv för första gången...gick hyfsat! Färgen hade kunnat suttit i hårbottnen lite längre menmen...

Nu ser mitt hår mänskligt iaf och det är ju huvudsaken :)


(För er som undrar så använder jag den svarta färgen (nr 26) från MOOD)


 

Av Johanna Ridderström - 24 mars 2013 19:45

Nu är jag hemma igen!

Hannes kom och hämtade upp mig hos Belinda och sen gick vi en lång omväg hem till mig :) Riktigt mysigt att ha honom här!


Den här helgen har varit helt underbar på alla sätt! Jag har umgåtts med vänner, träffat både mammas och pappas släkt, hjälpt Jonas och Malin att flytta och haft lite små stunder med egentid :)

Och nästa helg är det påsk så då lär det bli ungefär likadant. Mammas släktingar kommer från öst och väst så dom ska vi träffa på fredag och söndag, vi ska upp till farmor och Gösta på lördag och på söndagkväll kommer pappas kompisar över :) Älskar högtider!


 

(Tulle och farmor)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards