johanna.ridderstrom

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna Ridderström - 31 augusti 2011 15:56

klockren!



Taylor är såååå söt!

"We are friends"




Emma Stone



Jennifer Aniston och Reese Witherspoon är två av världens bästa skådespelerskor och jag älskar dom



Tycker inte om justins låtar men han är faktiskt en skön kille :)




Vad händer:

jag e grymt trött

Hanna och Esther ska sova här ikväll

Av Johanna Ridderström - 31 augusti 2011 13:51

I don't care if you have a prettier face than mine

I don't care if you have more money than me

I don't care if you can scream louder than me

I don't care if you have a boyfriend and I don't

I don't care if your grades are better than mine

I don't care if you have more friends on facebook than I have

I don't care! You know why?

Cause I am stronger than you

I have a heart instead of a black hole

I have friends and family who is supporting me

I have a brain wich I'm actually using

And I have God


So how much you now hate me, ignore me, talk shit about me or laugh at me:

I DON'T CARE!

Cause I'm stronger than that

I promise


 

Av Johanna Ridderström - 30 augusti 2011 21:56

   

      Face It



Av Johanna Ridderström - 30 augusti 2011 21:07

                                                                                                      


// Johanna                      

Av Johanna Ridderström - 30 augusti 2011 19:19

idag va det en skitseg dag... höll på att somna på No:n.... förresten, på no:n fick vi typ sticka oss själva i fingret för att få ut blod som vi fick kolla på i mikroskop. fast vi såg typ ina blodkroppar...

nina vågade knappt sticka sig i fingret men efter hon hade gjort det fick hon sticka i lance finger för han vågade knappt haha :)

när jag skulle sticka mig han ba: men du är ju aldrig feg!

och sen vågade han knappt göra det själv :)


iaf, vi tog skolkort idag och det gick nog åt skogen.... men man får ju nåt att skratta åt iallafall haha   


efter skolan drog jag och belinda hem till henne och satt och snacka om allt och inget.... fast mest om inget :)


ser fram mot imorron för då slutar vi 20 över 1 :D glad cheejj!!  


love you


  förresten! nån som vill ha min autograf? haha ;) 




nu blire the big bang theory :)

Av Johanna Ridderström - 29 augusti 2011 18:34

idag på No:n dissikerade vi fisk fast enligt Nina disskuterade vi fisk... inte så jättekul att klippa upp en fisk menmen.

sen på idrotten skulle vi cykla till motionscentrum för där skulle vi springa i en halvtimme. men självklart börjar det SPÖregna när vi kommer till fredhem så då vare bara att vända om.... och sen välte min cykel.

då gick vi till lärarrummet och frågade om vi skulle ha idrott. och ja, det skulle vi tydligen ha fast regnet öste ner och vi va dyngsura... inte kul.... plus att lärarna tyckte att vi skulle ha tagit med regnkläder och stövlar... för jag brukar ju springa i stövlar?

Nej.

menmen, det slutade med att jag, joa, belinda och nina fick skjuts av joas låtsaspappa :) snacka om tur i oturen! när vi kom dit så fick jag springa i handuk för att jag va så himla blöt.....

om jag har tur blir jag inte sjuk.

fast jag fick lite damp på belinda som råkade glömma sin mobiloch nycklar hos joas mormor så då var det bara att cykla tillbaka sen efter att vi hade slutat.


ikväll blire att chilla och bestämma vad jag ska ha på mig imorron på skolfotograferingen ;)


idag fyller förresten min farbror år! Grattis till honom! :)


här är inte liiite matchiga chejjor :) asså, jag behövde byta om till nåt efter skolan så det fick bli det här haha :)


      

:)

Av Johanna Ridderström - 28 augusti 2011 20:52

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards