johanna.ridderstrom

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Ridderström - 27 februari 2013 21:55

                       

Av Johanna Ridderström - 27 februari 2013 20:45

                                                                            

Av Johanna Ridderström - 26 februari 2013 20:42

Nu har det där lodräta smala svarta strecket stått och blinkat så länge på den tomma vita rutan att den har fått mitt nervsystem att brista...typ...jag känner mig så himla stressad...inte i allmänhet då vi har lov och vardagen lunkar på i lungn takt, utan att skriva något. Att skriva något bra. Jag har haft tid och viljan och fantasin...men det har ändå funnit någon slags spärr...jag har inte orkat samla ihop mina tankar och skriva något vettigt...förlåt?

Jag har bloggat i snart två år utan något längre uppehåll så det var väl dags nu...

Så typiskt också när jag hade besöksrekord i början av månaden...

Men nu är det dags att tvinga fram motiveringen, för jag vill inte att bloggen ska rinna ut i sanden...även fast jag har övervägt det...

Det blir att omprioritera!

Nu har jag laddat upp mitt förråd med tankar och ideér, så nu ska ni få kompensation för den tid jag varit borta!

Kram <3

Av Johanna Ridderström - 26 februari 2013 15:30


Demis nya singel "Heart Attack" är ute nu och den är a-mazing!

Den är tydligen redan 1:a på iTunes (så stolt!) :)

Vad tycker ni?

Av Johanna Ridderström - 25 februari 2013 11:30

Nu drar jag iväg upp till duvhällarna för att spendera ett dygn med mina favoritpensionärer!

Gösta har ju opererats så jag har ju inte kunnat träffa dom så mycket som jag skulle velat på grund av att han inte riktigt varit i form...men nu verkar det vara relatvit bra (thank God!) :)

Så nu vankas kortspel, tv4-nyheter och potatis! ;)

Ha en bra måndag och tisdag dear readerzz! <3


 

Av Johanna Ridderström - 24 februari 2013 19:30

Kikar in för att berätta lite om idag!

Idag har jag träffat gamla vänner i kyrkan efter en underbart bra predikan av Andreas :) Så härligt att träffa saknade vänner och få skratta tillsammans med dom som om allt var som "vanligt"!

Senare åkte jag hem till mormor och morfar som hade besök av en vän till släkten och på eftermiddagen tittade farfar förbi hos oss :) Riktig mysig söndag med mycket männsikor och bullar ;)


Och vet ni vad det bästa är? Att veta om att imorron kan jag vakna upp, lipa åt min väckarklocka och somna om och drömma om en fantastisk kommande sportlovsvecka! ;D


 

En halv opassande bild som i vissa sken kan larma för fjortisvarning bland de ofrivilligt orangea pigmenten...

Av Johanna Ridderström - 23 februari 2013 23:45

Igår kom det ett lass med wonderfulla människor från skövde till denna lilla ort, och idag fick min familj förmånen att träffa dom! Oerhört kul!

Vi åkte upp på eftermiddagen till farmor och Gösta för att träffa de nya ägarna till en vinröd volvo :) Har inte sett Jessica och Tulle sedan blixtvisiten i januari så det var mysigt att få träffa dom! Jösses vad jag älskar min släkt! Så underbara allihopa! <3


På kvällen sjöng jag, mamma och pappa lite karaoke...det hela slutade med att jag stod ensam mitt i natten och vrålade "we're aaaall in thiiiis togeeeeether" för full hals i vardagsrummet :)

Men nu är det dags att jag tackar för mig!

Godnatt people!


 

The two High School Musical nerds Kesha and Bob Marley, the last time they sang karaoke :)


Av Johanna Ridderström - 22 februari 2013 22:00

Vi har chillat, snackat och färgat mitt hår samtidigt som vi har ätit så mycket godis att vårt blodsocker har fått sig en rejäl sockerkick!

Iaf så ser mitt hår nu ut som en svart midsommarnatts-dröm, så härligt lent och fint som det är :) Kan inte sluta ta på det haha! Någon som vet varför det blir så otroligt lent efter att man färgar? Det kanske är balsamet man har i? eller?? :O


Vi filmade även hela proceduren så ni får väl en liten videsnutt uppladdad framöver!
Nu ska jag återgå till mitt sociala jag och göra Belinda sällskap framför tv:n :)
Latero!!

 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards