johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Ridderström - 31 juli 2012 23:10

har ändrat om tillfälligt på bloggen :)

håop ju lajk itt!

ligger i sängen och ska strax sova....ska upp 7 imorron för att vara barnvakt åt en morgonpigg tös.....

vi ska köpa sprayfärg (jag ska köpa rosa och syrran, som också skulle med, ska köpa svart), hämta min cykel hos belinda och leka antar jag :) kanske käka lite glass? ;)

hörs imorron!

god natt <3


 



Av Johanna Ridderström - 31 juli 2012 21:46

har tyvärr inte kunnat blogga normalt idag....har varit ute på äventyr ya know ;)

va först hem till farmor och gösta och fikade lite och myste med faster och co. som kom idag :) (jag och familjen ska dit imorron för att äta kvällsmat med dom också)


sen drog jag hem till min underbara (och grymt saknade) belinda! :D

haha, åhh, första kvarten satt vi typ och gallskrek och skrattade!

sen färgade vi även rosa dipdye på moi ;) (det får ni bild på imorron)(måste bättra på färgen också för att den var gammal, väldigt ljus + att den tog slut.....så jag ska köpa ny imorron)


 


sen drog jag, mamma och belinda iväg för att.....jaa, det är hemligt ;)


och sen drog jag och mamma hem till farmor (igen) för att ******** och sen stannade vi på kvällsfika :)


men nu är jag hemma!

håller på att spela rumble med syrran och fixar med foton som jag och belinda tog på mig idag :)

ny header får min blogg snart ;)



imorron ska jag vara barnvakt åt esther....vi får se vad vi hittar på :) <3


lattteerrr<33

(världens längsta inlägg.....)

Av Johanna Ridderström - 31 juli 2012 13:15

det går inte att beskriva med ord hur mycket jag ser upp till henne!

hon sjunger helt A-mazing och hon har den grymmaste klädstilen jag sett! (för att bara nämna några få grejer!)

all my love to you demi <3

bästa förebilden som finns!!


Av Johanna Ridderström - 30 juli 2012 22:09

vad tror ni??


Av Johanna Ridderström - 30 juli 2012 13:56

ja, rubriken säger ju rätt mycket....men jaa, här sitter jag iaf :)

ska strax dra igång några avsnitt av vänner! :D

blir även att glo lite på os ;)


(smileysar is taking the world!!)

oh no! :O


åhhh, min morgonhumor alltså.....


       

??

Av Johanna Ridderström - 30 juli 2012 00:03

 

Av Johanna Ridderström - 29 juli 2012 19:39

laddar upp inför en kväll med:

20:30 Say yes to the dress

21:30 Punk'd


   


haha, planerade tv-tider....that's how we do it! ;)

fast båda programmen är bara en halvtimme långa så jag får hitta på nåt att göra emellan :)

himla nörd man är....


latteerrr<33

Av Johanna Ridderström - 29 juli 2012 12:55

FLYGBILJETTER TILL PARIS BOKADE!!

SISTA VECKAN I SEPTEMBER DRAR VI!! WOOPWOOP!! :D

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards