johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna Ridderström - 31 juli 2011 22:45

en grymt soft morgon va det imorse :) fixade lite med presenten till belinda för hon kommer hem imorrn natt :) så hon, jag och tyra ska träffas på tisdag  kan knappt vänta tills jag får träffa mina saknade vänner!

bästa roberto saknar jag oxå! men honom får jag snart träffa för vi ska förmodlligen ta en fika nån dag i augusti :)


på eftermidagen idag kom jonas och malin med mina kusiner så då vart det plaskande i vattnet och en väldigt kort promenad för att gå och titta på bilar :)

till kvällsmat kom farmor, gösta, tulle och jessica. vi satt och skrattade och jag sjöng och spelade gitarr   

vi vinkade nyss av dom.

jossan är på en båt med en kompis och kommer inte hem förrns på onsdag.... rätt nice faktiskt!  



Av Johanna Ridderström - 30 juli 2011 18:15

idag har det vart en skitseg dag.  jag har sorterat kort, fixat med syrrans present, lyssnat på musik och varit inloggad på fb.... ätit har jag väl oxå gjort....

igår vare väldigt roligt på haga ;)

jag saknar belinda så mycket att jag överväger att packa en väska och pallra mig upp till norge... :(

jag saknar tyra oxå!

men jag hittatde nåt som piggade upp mig lite iaf:


                       


trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met    

Av Johanna Ridderström - 30 juli 2011 16:47

............................

Av Johanna Ridderström - 29 juli 2011 17:58

hemma nu då :) haft det väldigt gött i skövde :) min plånbok är mer värt än innehållet just nu. kom hem med mycket kläder och skor och det mesta fick jag från min söta faster jessica så nu är man ju jätteledsen  ..... eller inte! 

nu är grillen på så snart blire mat ( ) med familjen och jessica och tulle  

senare ikväll blire väl haga och träffa vänner   

tåkigt bara att det är så kallt    .....

bilder kommer snart från den här sommaren :)

ha de gött igelkött!

   

Av Johanna Ridderström - 27 juli 2011 07:12

hade en väldigt bra dag igår! Jag vann i yatzy för att jag fick yatzy i fyror (det fick jag i junsele oxå) grym man är asså :) om en en timme hoppar jag och syrran på tåget till skövde. det ska bli grymt kul att träffa min faster igen för hon är saknad! hinner inte skriva mer... hejdå! :)

Av Johanna Ridderström - 26 juli 2011 00:58

jaha då är man hemma dårå.... fast det har jag ju varit ett tag. sen sju/åtta tror jag. det var väldigt bra väder i junsele men det vart lite långtråkigt eftersom det inte fanns en enda tonåring bland alla 76 släktingar... å det är ju lite långt att åka för att ha lite halvtråkigt.... jag hade aldrig överlevt om det inte vore för mina kusiner och världens bästa, goaste och sötaste bettan   och larsa :)

det va mycket mygg oxå... sitter och kliar på fötterna och benen nu... inte kul..

nagellacket har strax torkat och då blire att gå och krama kudden   


här är lite fler roliga videos  

 

Av Johanna Ridderström - 20 juli 2011 07:09

mamma väckte mig tidigare så jag hinner skriva lite iaf :)

det är typ perfekt bilväder idag. Det regnar inte, det är inte för varmt.... ja, säkert skitkul för er och läsa det här... haha :)

jaja, nu ska jag tagga inför fem dagar i junsele med släkt :) kommer bli kul... hoppas jag... jag har ju med datorn och gitarren iaf så dom kan rädda mig om jag behöver bort från allt och alla....

här är man bara positiv!  


Kommer sakna er alla!!  


här har ni rebeccas nya låt.... ni får väl titta på det här om ni saknar mig.... då blir ni nog på bättre humör :)

 

Brunette: "Look it's a dead bird!"
Blonde: *looks up into the sky* Where?

Av Johanna Ridderström - 19 juli 2011 22:08

jaha det här blir ett inlägg som ni får läsa i nästan en vecka om ni saknar mig för jag kommer inte att ha internet i junsele...    that sucks!   jaja, jag överlever... men jag kommer sakna folk... haha, and especially one... but I'm not saying who!   

Belinda är i norge nu och jag ska väl försöka ringa henne imorron.... och tyra är btw i småland nu..... saknar mina tjejer!!   

hejdå!!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards