johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juli 2013

Av Johanna Ridderström - 31 juli 2013 17:19

      
 

 

Av Johanna Ridderström - 31 juli 2013 00:58

  


Det finns så himla bra låtar som handlar om breakups! Har en hel spotifylista fylld med massa underbara sånger i denna kategori. Allt från deprimerande och nedstämda låtar, till typ "du-får-skylla-dig-själv-låtar". Och sånger som "Everything you're not", "It's all your fault", "Picture to burn" och "We are never ever getting back together".

Här är några helt awesome låttexter:


"I can’t believe I ever stayed up writing songs about you
You don’t deserve to know the way I used to think about you"

"Remembering him comes in flashbacks and echoes. Tell myself it’s time now, gotta let go. But moving on from him is impossible, when I still see it all in my head."


"And if you come around saying sorry to me, my daddy’s going to show you how sorry you’ll be"


"You told me there's no need to talk it out, cause it’s too late
To proceed, and slowly I took your words and walked away"

"She’s new and she’s beautiful
You’ve never been in a fight
Yeah it’s awfully perfect now
But you just know deep inside
She’s not me"


"In another life
I would be your girl
We'd keep all our promises
Be us against the world
In another life
I would make you stay
So I don't have to say
You were the one that got away"


    

Av Johanna Ridderström - 30 juli 2013 17:45

HJÄLP vad jag har druckit mycket te på sistonde! Typ det bästa som finns ju! Speciellt på kvällar när man sitter på altanen under en filt och myser med goa människor ;)


Anyway, nu drar hela familjen Ridderström iväg till Farmor och Gösta. Hoppas att ni får en lika härlig kväll som vi kommer att ha!


 

Av Johanna Ridderström - 30 juli 2013 12:45

Idag klev jag upp vid halv 11 och satte mig framför tv:n. Det är inte ofta jag kollar på tv på morgonen, men idag fick det bli så. Jag avverkade ett avsnitt av The Mentalist och två avsnitt av Vänner. En alldeles perfekt start på dagen.
Solen syns inte till på långa vägar och termometern visar 20 grader. Ett helt okej väder att ta en promenad med en vän i. Strax efter två ska jag möta upp Sandra och sen får vi väl se hur långt vi orkar gå och hur mycket vi orkar prata.
Ikväll ska jag och familjen iväg till farmor och Gösta, där för tillfället även Jessica och Tulle befinner sig. Där blir det god kvällsmat och häng i soffan.

 


Låt oss nu hålla tummarna för att det inte börjar regna medan vi är på promenaden...

Av Johanna Ridderström - 29 juli 2013 15:15

Idag ska jag träffa min saknade vän Tyra över en fika. Ska bli så skönt att bara prata av sig och också höra hur hon har haft det på sistonde.

Men tills dess att hon blir klar i stallet så sitter jag och syrran och har lite kvalitétstid med mys, skratt och prat i min säng. Vet ni att hon är så sjukt underbar min lillasyster <3

Hon är en av de som ALLTID finns där för mig. Hon förstår mig på ett sätt som ingen annan gör, och hon kan göra mig så glad för minsta lilla.


 

Av Johanna Ridderström - 28 juli 2013 18:45

 


Idag har jag varit på ett sånt skitdåligt humör. Jag har grinat och hatat livet lite grann...

Sen träffade jag en efterlängtad vän lite snabbt och så vart livet mycket bättre!

Ska träffa henne en längre stund på tisdag så vi kan prata och catcha upp sen sist.

Hur är det med er då? Hoppas att alla mår bra!


Jag ska väl gå runt här idag och försöka att bli av med mina patetiska humörsvängningar!

Kanske gråta ut lite till High school musical 2? Det finns nog nästan inget som kan få mig att grina så mycket som Gabriellas och Troys duett "I gotta go my own way"...

Och jaa, jag fyller 16 år i vinter...

Av Johanna Ridderström - 28 juli 2013 13:31

Vill byta header...men min fotograf är ju just nu i Norge :/

Vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut, men inte svartvit igen i alla fall. Tror det blir något mer somrigt. Kanske ska man sätta på sig en blommig klänning och ställa sig på en äng och ta lite bilder?


Kommer ni ihåg mina senaste headers?

Vilken tycker ni har varit bäst?

Min favorit är den första här under. Men den kunde jag tyvärr inte ha så länge jag ville. Lite konstigt att ha tomteluva i april liksom..

             


Av Johanna Ridderström - 27 juli 2013 23:20

Jag har under de senaste dagarna utsatt min kropp för oerhört mycket motion!

1 promenad, en ansträngande lekdag med kusiner, 1 joggingtur, bergsklättring, fotboll, situps, armhävningar och stretching!

Är en aning mör i kroppen nu haha ;)

Vet inte vad som hände? Helt plötsligt fick jag ett ryck och kände för att vara duktig typ...

Eller ja, "helt plötsligt" var det väl inte kanske eftersom jag precis hade investerat i en ny sport bh när rycket kom...

Jag blir verkligen sjukt motiverad till att träna när jag har fina träningskläder!

Har blivit så pass konstig att jag sitter och funderar om jag ska ställa klockan för att ta en löptur imorgon bitti...


   

Min nya fina lila sport bh

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards