johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna Ridderström - 30 september 2011 18:52

sitter och dreglar över kläder som jag vill köpa.....

har iaf bestämt mig för en klänning och en kappa (båda från cubus) och jag hoppas verkligen att dom finns i västerås !

klänningen ska jag nog ha på grötlunchen eller galakvällen..... we'll see :)


 

funderar också på den här.....


 



nu ska jag spela gitarr och gå på toa och sen äre dags att pallra sig ner till kyrkan :)

Av Johanna Ridderström - 30 september 2011 17:17

tror jag ska ha min första frågestund imorronkväll :)

hmm, ja, det får nog bli så....

så kom på några frågor.. det kan vara allt från "vad är min favoritfärg" till mera privata frågor :) och jag LOVAR att svara ärligt på alla :)


jaja, nu till städningen jag har tjatat om i några dagar nu.....

Av Johanna Ridderström - 30 september 2011 16:58

nu har jag löst mitt "lilla" klädproblem...... tog bara 1 timme ( ! )

det är ju så varmt ute så man kan ju inte gå i världens varmaste kofta...

iaf, har nyss käkat två bullar för jag va så himla hungrig :) men nu blire att ta tag i städningen!

med spotify på högsta volym   


 

Av Johanna Ridderström - 30 september 2011 13:58

hihi..............  


haha, vet inte riktigt vad jag ska skriva...... hihi  


idag slutade vi tio i ett och det va ju skönt...... :) haha.... asså jag kan ju inte vara seriös :)

aja, nu ska jag städa lite, kanske käka godis och spela musik    

  

Av Johanna Ridderström - 29 september 2011 21:47

på typ tio minuter ökade besöksstatistiken med nästan femton besökare så jag kände för att göra ett till blogginlägg för att säga att det är jättekul att ni läser min blogg :) det är ju pga av er jag bloggar och tycker att det är kul :)


fråga och kommentera gärna, jag lovar att jag svarar ärligt på varje grej :)


Igen, tack!

älskar er   


dagens ros: mina bloggläsare    


lägger upp den här sköna bilden igen bara för att den är så himla kul och random :)


 

Av Johanna Ridderström - 29 september 2011 21:09

bara jag som är beroende av djungelvrål? Det är så himla gott!   


 


iaf, matte, bettan och kusinerna stack hem alldeles nyss. vet ni?, Wille (2 ½ år) kom till mig när jag satt i soffan och lutade sig mot mig när han hade satt sig i mitt knä. han är så söt :) plus att han sa mitt namn idag flera gånger :) vet, har skrivit det förut men det är ju så otroligt gulligt!  


imorrn är det förresten skola.....     




men som tur är går jag bara till tio i 1 :)


nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen och läsa lite.... har inte hunnit, orkat eller kunnat göra det på typ ett halvår......

menmen "Hungerspelen" here I come :)

Av Johanna Ridderström - 29 september 2011 19:51

hemma från prommenaden nu och kan inte annat än säga att jag har världens sötaste kusiner och världens stördaste morbror :)

men nu blire att pallra sig in i köket och ta en kvällsfika med familjen, kussarna och muppen till morbror jag har :)


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards