johanna.ridderstrom

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Ridderström - 31 januari 2013 21:45

Har haft Springmann, Joa och Belinda här idag! Vi spelade kinect, tittade på gamla videos och hade roligt :)

Älskar er tjejer! <3


   


Av Johanna Ridderström - 31 januari 2013 17:15

           

Av Johanna Ridderström - 30 januari 2013 23:00

Idag har det varit en väldigt bra dag faktiskt! Vi började dagen med NO (vilket är den perfekta lektionen att starta en dag med, enligt mig), sen gick det vidare till syslöjd där vi bara är 6 tjejer i min grupp :) Och på det blev det lite gruppövingar på franskan och film-tittande på SO:n! Extremt chill! ;) Älskar min klass mer och mer för varje dag som går! :)


På teatern fick vi ett manus för de första scenerna i vår teater, som förövrigt kommer att ha premiär i april :) Den blir bättre och bättre (tur det...) så nu känns det bra!


Nu på kvällen har jag suttit lite med engelskan och med skoltröjorna...men nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar sittandes!

Godnatt <3


 

Av Johanna Ridderström - 29 januari 2013 15:45

 

Av Johanna Ridderström - 28 januari 2013 22:45

Johanna + Google översätt = <3


 


Sitter nu med engelskan och myser...

Jag ska läsa ut min bok Harry Potter och fången från Azkaban (fast till nästa vecka tror jag...)

Sen är det meningen att vi ska skriva upp ord vi inte kan/som är lite svåra så att vår lärare kan se om vi har valt en bok efter vår nivå och som är tillräckligt utmanande. Jag har massa ord...fast man behöver bara 30...menmen...

Herrejösses, nu går jag och lägger mig..!

Ni kan tacka mig senare för detta intressanta inlägget!





  

Av Johanna Ridderström - 28 januari 2013 19:50

Haha, som ni kanske har läst i Belindas inlägg under så har den här dagen inte riktigt varit den bästa...


Jag har haft ont i fötter och axlar hela dagen, saker har krånglat (t.ex. min skoldator och lite elevrådsgrejer), jag har behövt simma som en jude idag på idrotten...sen kommer man hem och måste städa och rensa rummet och garderoben...och nu lite engelska-plugg på det!

Jösses...det här är vad som kommer att döda mig...!

Kloret i bassängen åt dessutom upp mitt nagellack så det måste jag också fixa med ikväll...


KRAM...


          

Av Johanna Ridderström - 28 januari 2013 17:42

Sitter nu i Johannas säng medans hon städar. Tycker så synd om henne...

Vi hade ju simning idag och jag är helt seg i kroppen. va skitjobbigt ju! Tänk då hur den lilla stackaren kände! :( eftersom hon aldrig lärde sig simma på rätt sätt så blir det extra jobbigt för henne, + att hon har fel på fötterna och får typ kramper eller vad man ska säga. Har själv fått nån liknande kramp i foten nån gång och det gör så j**la ont! så jag kan föreställa mig hur ont hon får.

hela dagen har varit helt cp.. Inget kul har hänt. Inget!

läxor och skit har man också.. är såå motiverad att ta tag i det när jag kommer hem!


 


 


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards