johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Ridderström - 30 april 2012 23:15


en grej jag har funderat på ett tag är hur min "drömkille" "ska" vara....har iaf satt ihop en lista....enyoy ;)

(btw, alla grejer är inte SUPERVIKTIGA, det ärju liksom min DRÖMkille……men ändå....)(och det står inte i ordning)


rolig + skratta mycket

busig (älska t.ex vattenkrig, att brottas eller kuddkrig)

snygg….han måste inte vara världens snyggaste men det skadar ju inte om han är det..... ;)

älska mysiga hemmakvällar mer än fester

alltid hålla mig i handen om vi går en promenad/på stan

längre än mig, gärna 1,80

vara artig och trevlig och kunna skämta  med t.ex mina vänner familj

kunna muntra upp mig

krama mig bakifrån (låter lite fel, men alltså hålla om mig runt midjan när han står bakom mig)

vara mellan 14-17 år....

ÄLSKA picknickar och promenader

ÄLSKA musik och gärna spela gitarr eller trummor :)

Inte dricka alkohol, snusa eller röka

Vara väldigt spontan

Gärna brunt hår (ögonfärg spelar ingen roll men kanske helst väldigt mörkbruna)

Absolut inte vara blyg

Han ska ju självklart gilla Belinda och Belinda ska godkänna honom (haha)

Finnas där för mig 24/7

En bra lyssnare

Ska älska mig för den jag är

Gilla hundar

Älska bollsporter

Bry sig om utbildning

Ha nästan exakt samma värderingar som mig

Gilla att spela t.ex tv-spel med mig

Vara positiv



Och sen till den punkten som rensar bort dom flesta….

Han ska helst vara kristen


Så om ni känner en sån här kille: KONTAKTA MIG! Haha :)

Av Johanna Ridderström - 30 april 2012 19:15

ska nog köpa någon enfärgad färgstark enkel t-shirt framöver...

kanske någon av dessa?

den gula och rödrosa är från h&m och den gröna och blåa från gina :)


   

   

Av Johanna Ridderström - 29 april 2012 22:31

ligger just nu och myser med mina två favorittjejer!! <3

vi ska strax sätta på filmen dear john och om jag får som jag vill blir det också the ugly truth efter den....jag får anpassa mig efter sömngångaren bredvid mig....


   


idag har varit jättekul! vi har tagit massa bilder och som nuí ser har jag redan (yeyy) hunnit fixa en header :) belinda gillar den mer än vad jag gör...men vi får iaf se hur lång (kort) tid det tar innan jag byter (för miljonte gången...)


   


imorron ska jag fira valborg med springmann så det blir att sova där också :) myyyss <3

har haft en riktigt bra helg! :D

hoppas det håller i sig!


ha det bäst och sov gott!

latterr <33


   

Av Johanna Ridderström - 29 april 2012 17:38

är just nu hemma hos belinda efter en lång dag då vi har varit ute och tagit massa kort....hittade även en jacka i diket med en plånbok med körkort, bankkort och pengar i.....

iaf, efter några samtal fram och tillbaka kom den här mannens fru och hämtade jackan....

MEN!

fick vi någon belöning?

nej.

dagens tistel till tanten i den röda jackan som är snålare än snålast!

jag och belinda gick till och med tillbaka dit vi hittade jackan för att vara helt säkra på att det inte låg något mer där, men NEJ!

inte förtjänar vi en belöning....

bitchkärring!


jaja, kommer iaf att dyka upp nya fina foton på bloggen + enny header :D det gillar vi!


 


latterr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards