johanna.ridderstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2011 22:30

har nu sett filmen "killers" :) riktigt bra faktiskt :) äre bara jag som tänker "fuck this" när man skriver "faktiskt"? det låter ju typ likadant..... lr är det jag som är lite efterbliven....? haha :)

jaja, ni borde se filmen! älskar att katherine heigl och achton kutcher är med i den :) tror inte dom hade kunnat välja bättre skådespelare för filmen :)

jaja, ska snart gå och lägga mig....

ska bara tacka  alla underbara vänner igen! ni är bäst! <3


 

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2011 19:28

hej

idag va jag med belinda och springmann och va roligt vi hade!

snacka om att dom verkligen kan få en på bättre humör! vi hade en disneylåttävling där man skulle gissa från vilken film låten kom från och jag vann över springmann med 37 - 1 :) inte lite grym man är :)

jag har seriöst världens bästa vänner


har ju vart ganska deppig och det har nästan helt gått över för det är ju helt klart han som borde deppa och inte jag egentligen... ni som vet fattar ;)

jaja, det är hans problem.....


lite bilder från idag


 

    

     

 

 

   

   

 

       

 

 

 

         

   


 

asså vissa grejer fattar bara några men annars, visst är dom underbara! älskar dom så sjukt mycket!


lite bilder hemma hos belinda


   





sen fixade vi lite "coola" stämplar ;)


   


nu ska jag sätta mig och kolla på filmen "killers" :)

pok

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2011 13:34

drar till bästa belinda nu <3 bloggar när jag är hemma igen..

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2011 11:12

sitter och lyssnar på:


pärlor åt svin - magnus uggla

if i were a boy - beyonce'

everybody hurts - avril lavigne

f**kin' perfect - p!nk

listen - beyonce'

picture to burn - taylor swift

beatiful - christina aguliera

conversations with my 13 year old self - p!nk

fifteen - taylor swift

it's all your fault - p!nk

best thing i never had - beyonce'

beacuse of you - kelly clarkson

rolling in the deep - adele


ledsen


tjurig


besviken


arg


 


 


Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2011 00:53

ligger här i sängenoch deppar sönder..... mår inge bra så bli inte förvånade om jag inte bloggar på nån dag...   åhh, shit va folk kan va omogna!

* tjurig.....


 

Av Johanna Ridderström - 30 oktober 2011 19:06

tjo!

nina och belinda stack alldeles nyss hem. vi hade askul :) vi tittade på dom där filmerna jag såg igår med familjen :) shit va vi garva! massa klipp från klassen men också massa klipp från när jag, nina, jensine, sofia crillo och några till hade gymnastik :) asså när nina skulle göra en kullerbytta höll jag på att dö!  

haha, massa minnen :)


sen satt vi å snacka lite om.... jaa...... hemligt!  

hihi... <3

dom stannade och käka pannkaka med familjen :)

emilia (jossans kompis) är här också för hon ska sova över :)


aja, ska träffa dom imorrn å så kanske vi ska sova från tisdag t onsdag :)


älskar er tjejjor!


   



bilderna vart vääääldigt mörka :/ sorry <3   

Av Johanna Ridderström - 30 oktober 2011 14:43


nu är tjejjorna här och jag ska inte blogga, haha :)
 

       

Av Johanna Ridderström - 29 oktober 2011 23:05

tja!

är trött så jag kommer inte skriva nå mkt.... har precis tittat på pingvinerna från madagaskar med familjen och efter det såg vi massa gamla filmer på när jag och jossan va små :) hur gulliga som helst ju!

sen va det massa videos på tunaklassen! så sööööta!


imorrn kommer mina tjejjor hem! saknar dom!


hoppas ni gillar hur bloggen ser ut!

kram


bilder från galakvällen:


   

 
  

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards