johanna.ridderstrom

Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna Ridderström - 31 mars 2014 15:44

Haha, ALLA fyller år nu! Grattis bästa Ellie på din födelsedag! <3


Och nu när du ändå sitter bredvid mig kan jag passaatt berömma dig för din uppsats. Det ser väldigt bra ut ;)

Av Johanna Ridderström - 31 mars 2014 13:14

Skriver uppsats på svenskan om ungdomars språkbruk. För att inte somna (svintrött pga sommartid) lyssnar jag på Hannah Montana och tar små pauser när jag dansar och mimar lite. Klassen verkar finna detta oerhört roande.

 

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2014 20:08

När jag var yngre brukade jag spela dataspel. Mitt absoluta favorit var Ronja Rövardotter. Grejen var att jag lyckades aldrig klara ut det. Varken själv eller med andras hjälp. Jag tog ett uppehåll. När jag sedan hade bestämt mig för att klara ut det så var spelet borta. Trots 12 års ålder blev jag oerhört ledsen.


När jag sedan igår satt vid matbordet och konversationen gled in på dataspel så frågade jag var spelet hade tagit vägen, varpå syrran svarade att det låg på hennes rum. Har aldrig varit så glad och exalterad!

Började spela igår och tänker fortsätta ikväll. Kom längre än vad jag någonsin har gjort. Jag tänker inte ge upp! Jag ska banne mig kämpa för att klara ut det här spelet!



Fick världens nostalgikänsla när jag startade spelet. Och grafiken är ju magisk ;)

Av Johanna Ridderström - 30 mars 2014 19:58

Har idag varit och firat Springmann som fyller 17 år. Helt sjukt att alla mina vänner blir äldre och äldre! Snart är det ju liksom min tur...

Jag, Joa och Siven var ditbjudna och vi satt och fikade, pratade och mös. Lite senare spelade vi även ett spel och åt mat.

Grattis än en gång fina du! Hoppas dagen blev som du hade tänkt <3


Av Johanna Ridderström - 29 mars 2014 22:15

 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards