johanna.ridderstrom

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Ridderström - 31 december 2011 12:20

sitter nu i handduk i köket och gör mamma sällskap men ska väl snart gå och klä på mig..... esther är redan här och hanna kommer senare i eftermiddag. en av pappas kompisar (per) kommer också :) kommer bli så kul :D


ska gå ner på lidl också och köpa diskmaskinstabletter.... inte lika kul haha :)


bananen som låg bredvid mig blev min frukost och sen kanske jag får smaka lite av mammas chokladmousse.... hoppas! för det luktar jättegott!

hihi, det fick jag :)


haha, aja, med det där flummiga slutet säger jag lattttteeer <3


 

Av Johanna Ridderström - 30 december 2011 22:16

sitter i sängen och gör absoult INGENTING..... aströk....

ska väl fixa till mina naglar när som helst för det är ju nyår imorrn :) ska bli superkul :D ska mest va med familjen (jag dissade ju festen) och sen dra och träffa några kompisar en väääldigt kort stund :)


håller nu på att börja jobba på lite nya "ämnen" för inläggen på bloggen :) ser fram emot ett awesome 2012 !! :D


laterrr <3


btw, jag tackar gud att kissie har mognat.. vart asirriterad när jag såg det här fast det är jättegammalt...


Av Johanna Ridderström - 30 december 2011 02:00

inte liiiite trött nu..... glott på youtube i timmar... inte bra..


later <3


 

Av Johanna Ridderström - 29 december 2011 20:35

Nu blire Easy A med mamma och syrran :) tror att det här kan vara 10:nde gången jag ser den. (och jag har bara haft den i ett halvår... :D är på toppen humör nu efter att roberto och jag har snackat lite :)


I*M GETTING READY TO SEE THE BEST MOVIE EVER!! :D


hyper? YES I AM!


 

Av Johanna Ridderström - 27 december 2011 21:25

är så sjukt trött.... har varit i v-ås idag med bästa belinda, mamma och syrran. köpte 2 t-shirtar, en tjockare brun kofttröja (som jag redan har i svart), en munkjacka och ett halsband.

jättenöjd :)


bilder på det kommer imorron :)


men några bilder från julafton kan ni få nu :)



Rasmus


   


faster Jessica <3



Tulle (farbror)



världens bästa farmor


 


rudolf med lila mulen.... sry men min näsa va alldeles för ful för att visas så jag gjorde en "kissie" :)


 


normal släkt.... jag vet....


   

 

   


     

 


sen skulle vi köra alfapet och jag fick dom här bokstäverna..... jag gav upp....



så jag och rasmus gjorde det här ist :)


 


och mamma och pappa gjorde det här hahahaha


 



nu ska jag lägga mig för att vakna upp imorron med att Jonas, malin och kussarna kommer när som helst :) för er som inte fatta så bytte vi dagar så att dom kommer imorron och att vi drog t stan idag :)


en av dom bästa låtarna enligt mig



lägger upp några till :)




att blogga fick mig verkligen på bättre humör :).... haha, aja vi hörs imorrn :)

later


 

Av Johanna Ridderström - 26 december 2011 23:03

efter första filmen (Just go with it) bestämde jag och mamma oss för att titta på Ramona and Beezus ;) en asmysig familjefilm som jag har sätt tusen gånger bara för att den stämmer så sjukt bra in på våran familj och såklart för att den är så sjukt UNDERBAR!


                     

mamma grät i slutet vilket innebär att den är bra. till och med jag har gråtit ett par gånger när jag sett den :)




Just go with it (den va helt sjuk..)


aja, lateeerr

Av Johanna Ridderström - 26 december 2011 18:53

efter en snabb dag då man vaknade vid ett efter att ha somnat vid kvart i tre så avslutas den med massa mys med familjen <3 fast minus syrran som ska sova hos alva :)


david (mammas farbror) fyller år idag så vi drog dit och jag kom hem därifrån vid sex. mamma och pappa gick redan vid halv 4.

spelade lite spel med storjossan, fille och hannah..... jag sög.... och det kändes som att jag fick alla svåra grejer HELA tiden... fast jag tror att jag vann det ena spelet...


imorrn kommer jonas och malin med mina kussar :) ska bli kul :D


lägger upp bilder från helgen så snart det går


latttteeeeerrr <3


Av Johanna Ridderström - 25 december 2011 17:34




just nu är wille, noah, matte, bettan, mormor och morfar hemma hos oss och vi ska väl strax käka :)

senare ikväll kommer åtminstone mammas kusiner Nina och Josefine (som redan har varit här idag en snabbis med ninas dotter (hannah)





Idag:

noah (min snart 2åriga kusin håller i en visp med grädde på): glass...
mamma: jaså du kallar den där grädden glass? fast grädde är ju huvudingridiensen i glass..
Bettan: jaa, alla fall i GRÄDD-glass, hihi.
pappa: jaa, inte i piggelin. då äre ju PIGG-svin.
bettan: då kan man ju undra vad det är i Nogger.....

 

hahahahaha! :D :) skönaste släkten EVER! :D


lattttterrr <3


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards