johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Ridderström - 30 juni 2012 19:15

Nu blir det att åka på konsert med familjen :) Cockies n beans ska vi se på jazzens museum, mysigt att göra något med familjen :)


haha, kommer ihår att jag älskade den här låten förut, det var när dom var med i melodifestivalen....undra om jag fortfarande gillar dom?....


Av Johanna Ridderström - 30 juni 2012 11:45

Idag fyller min näst äldsta kusin Oscar 3 år!! :) Han är så underbar och jag är en väldigt stolt kusin! ;)

Tänk vad stor han har blivit (gammal tant over here...)

jag är nu i sthlm med min familj för att fira honom :)


eftersom att han gillar bilar (disneyfilmerna) så köpte jag ett blått linne med bärgarn, en vattenflaska med bärgarn och blixten + ett kort med dom två också :)

tror ni att han kommer gilla det?

jag gör haha :)

men jag håller tummarna!



slänger in några gamla bilder på min söta kusin <3

 

         

latterrr <33

Av Johanna Ridderström - 29 juni 2012 23:31


jag orkar inte....vill egentligen inte heller....men det händer. jag glider sakta in i fällan....

allt blev fel även fast jag har vetat om det länge. jag hade kunnat kontrollera det. kunnat bedöva det.


borde jag publicera det här?

det spelar ingen roll....jag bryr mig inte.


men nej.

jag orkar inte.

jag har nog gillat tanken. gillar den nog fortfarande....vem försöker jag lura, jag ÄLSKAR tanken.

jag vill, men jag kan inte. även fast det verkar så lätt.....det är inte så lätt nu när tårarna rinner, men förut, alldeles nyss, när pokerfacet var på, orkade jag.

jag vill inte bry mig, tror jag....lurar jag mig själv till iaf...

Av Johanna Ridderström - 29 juni 2012 14:00

Tack snälla Lena (belindas mamma) som bjöd oss på mat! Tack så jättemycket!

Av Johanna Ridderström - 29 juni 2012 11:00

det verkar som att det blir västerås idag efter mycket om och men....

belinda ska på limskontroll så jag tänkte passa på att gå in på gina och köpa den här assnygga bikiniöverdelen för 49 kr ;)


 


det går att ta bort banden på den men jag får se när jag är där vad som är snyggast :)

och dom där flärparna nertill vill jag nog klippa bort....

jaja, västerås idag eller inte - jag tänker fixa hem den här på NÅGOT sätt! vill ha den till hampe !

latterr<33

Av Johanna Ridderström - 28 juni 2012 21:14

"vad hette den där värmeskyddande produkten du visade i videon?"


svar: TREsemme' Heat Defence heter den och den ser ut såhär :)


 


Och vad jag har hunnit använt den så funkar den bra! Och den luktar asgott så även om den inte funkar på ditt hår så luktar ditt hår underbart! ;)

Den finns att köpa för 50-80 kr (jag köpte den för 67 kr) :)

Av Johanna Ridderström - 28 juni 2012 14:45

åhh! skulle vilja gifta mig med en här klänningen! så underbart somrig! :)

149 kr på H&M


 

LOL

Av Johanna Ridderström - 28 juni 2012 11:30

kanske går och ser den efter hampe med belinda, om den fortfarande går då ;) får se....


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards