johanna.ridderstrom

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Ridderström - 31 maj 2012 21:52

199 kr på din sko :)

dom är mycket rödare i verkligheten (det ser man i reklamen) och jag älskar att det är en bred klack!  


finns även i färgerna turkos och lila :)

www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kvinna/Pumps/Pumps/p/270607

Av Johanna Ridderström - 31 maj 2012 19:51

helt random berättade mamma och pappa att istället för sommarpengar så ska vi köpa nya mobiler (hallelujah!) :) sååå glad! har nu bestämt mig för denna snygging (som springeling också har) ! :D


 


den mobilen jag har nu suger! den slår inte alltid signaler, och om den gör det så tar det ca 10 sek innan det hörs....

den tar jättelång tid på sig till ALLT och ibland funkar inte vissa knappar....drömmobilen...

så gissa om jag är glad just nu?! :D


men jag har ändå inte klagat och sagt att jag "måste" ha en ny mobil...jag måste inte ha en ny, jag måste inte ens ha en mobil, det är inte det jag prioriterar mes i livet, men jag är såklart jätteglad!! :D

åhhh!! om 2 veckor är den min! <3


latterr <33

Av Johanna Ridderström - 31 maj 2012 14:45

det här är nog min favoritlåt och har varit läääänge!! :) älskar den verkligen! den är helt underbar att både lyssna på och sjunga till!<3



tips: den är jättebra att värma upp rösten till (iaf för mig)

Av Johanna Ridderström - 30 maj 2012 17:13

sitter här, äter bullar och muffins och är tjurig på flera olika personer av olika anledningar!! ÅHH!! är verkligen jättearg (och besviken)!! det är ändå människor jag känt i flera år som NU har valt att visa sitt rätta jag.....måste ta och rensa bland folk jag umgås med både i släkt och vänskapskretsar!! har gråtit flera gånger idag och jag känner på mig att det kommer bli ännu fler gånger!!! måste folk vara såna idioter?!!


och jaa, det är okej att tröstäta! åtminstone för mig för just nu känner jag mig så värd det!! är faktiskt stolt över mig själv!


btw, nej nina, jag är INTE arg på dig <3

btw igen, tack joa! <3


 


latterr..... :/

Av Johanna Ridderström - 30 maj 2012 16:30

varför blir det alltid såhär? är alltid ute i sista minuten! inte med exakt allt men med majoriteten... och det är ju väldigt dumt för oftast ska lärarna göra så att alla skolarbeten ska lämnas in under samma vecka och då sliter jag ut mig så fruktansvärt mycket!

inte bra....!

men religonsuppgiften jag ska göra i em har jag åtminstone gjort klart till en tredjedel....

MEN!

den ska ju såklart in imorron....!

MÅSTE skärpa mig!



latterr <33

Av Johanna Ridderström - 30 maj 2012 13:15

   

         

     

   

 

          

      

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards