johanna.ridderstrom

Alla inlägg under maj 2014

Av Johanna Ridderström - 30 maj 2014 16:09

Internet har nu inte fungerat ordentligt på flera veckor!

I-landsproblem tänker ni, men nej. Tänk för att jag behöver internet för att kunna göra skolarbeten! Och då jag hoppar på kryckor finns det inte en chans att jag ska kunna ta mig ner till bibloteket och bära hem massa böcker om kärnkraftverk och celler.

Jag vet inte vad jag ska göra...

Hade det inte bara kunnat vänta med att strula till nästa torsdag då jag i alla fall har sommarlov?

Jaja, jag får väl göra det bästa av situationen (vad nu det är...?)


Av Johanna Ridderström - 30 maj 2014 11:00

 

Av Johanna Ridderström - 29 maj 2014 22:20

Imorgon kommer bland annat dessa två på besök! Längtar som sjutton!


 

Av Johanna Ridderström - 28 maj 2014 23:21

Helt sjukt vilket bra humör han kan få mig på! Hur han får fjärilarna i magen att fladdra runt när han ler och skrattar. Hur otroligt charmigt det är när han retas genom att härma mig. Hur gulligt det är när han kallar mig sötnos. Hur skönt det är att kunna prata länge om allt möjligt. Och hur härligt det är att veta om att han gillar mig som jag gillar honom!
Somnar ikväll med ett leende på läpparna!
Puss och godnatt fina ni ;*


Av Johanna Ridderström - 28 maj 2014 20:34

Jag DÖR vad denna tjej är snygg! Och inte bara det, hon är charmig, har världens snyggaste stil och kan sjunga också! Hela min dag har gått åt att kolla igenom hennes instagram. Och sedan även Dannys (hennes pojkvän) instagram för att kolla på bilderna han har lagt ut på henne. (Sååå gulligt och fint par btw)

Jag har haft en girl-crush på henne i flera år och den bara växer och växer! Jag brukar ALDRIG ringa och rösta i tävlingar på tv, men sist hon var med i Mello kunde jag inte låta bli. Hennes låt kom nyss på shuffle och jag höjde volymen för den är så fin!

Hon är snygg, smart, söt, sexig och allt annat positivt som börjar på S.

GAAHHH <3


Haha, och därmed slutar min kärleksförklaring innan det går över till stalker-mode...

Men alltså ni ser ju själva!


   

Av Johanna Ridderström - 28 maj 2014 18:23

HJÄLP vad tiden går fort! Tänk vad galet att jag nu har bloggat i 3 år...

Tänk att på den här sidan, som jag loggar in på varje dag, här finns 3 år av mitt liv sparat i text och bild!


Jag gick lååångt tillbaka i arkivet för att jämföra de inläggen i början med hur det ser ut idag på bloggen. Haha vissa inlägg är riktigt pinsamma! Tur att man har utvecklats både som person och i skrift!


Jag började skriva för min skull, för att ha ett ställe att ventilera och spara minnen på. Jag är oerhört glad att jag fortfarande ser det så. Att jag inte är besöksstatestik-blind. Sen är det såklart jätteroligt att folk tycker att det jag skriver är bra och att de tycker att mitt liv är intressant, och därmed läser. Glad är jag också att jag har trogna, fina och nära läsare och inte flera tusen som bara klickar på en länk för att se bilder på olika bodymist ;)

Tack till er för att ni har stöttat mig med massa fina kommentarer genom åren! Nu taggar vi ett år till!

Och framförallt en härlig sommar som det kommer bli så kul att blogga om!


 

Svartvita egobilder från youcam - en genomgående trend i mitt 2011-arkiv...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards