johanna.ridderstrom

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Ridderström - 28 februari 2012 21:34

som ni kanske (förhoppningvis) har märkt så har jag ändrat om en massa på bloggen det senaste dygnet....har provat säkert 20 olika headers....


har varit hemma hos belinda idag och vi tog massa kort :) superkul! behövde verkligen nya foton och jag kan ju inte ta själv eftersom att min kamera är paj...


 


har även vart i köping idag och hjälpt till att flytta.....va kanske inte till världens bästa hjälp eftersom jag gick runt och hostade 24/7.....menmen, lite hjälp fick dom ju.....tillräckligt för att jag ska ligga hemma i soffan och pusta ut... det tar ju mer om man är sjuk......


   


på vägen hem blev det ett stopp på donken (är ni för/emot smeknamnet "donken"? jag brukade hata ogilla det men jag har märkt att det är mer praktiskt att skriva)

jag va inte så hungrig men jag lyckades pressa i mig 6 nuggets och pommesfrites + dricka såklart :)

har nästan helt tappat matlusten sen jag va (är) sjuk...åt ju nästan ingenting på en hel vecka...


nu ska jag återgå till mitt slappa surfande...kanske glo lite på vänner....


latttterrr <33

Av Johanna Ridderström - 28 februari 2012 19:15

Av Johanna Ridderström - 28 februari 2012 13:40

drar strax t belinda :) vi kommer ha så kul! har ju inte setts på en vecka nu....men det ska det bli ändring på för vi ska sova ons-tors också :)

riktigt mysigt!

min kropp har förresten bestämt sig att ta min hosta till en annan nivå så jag går runt och hostar hela tiden......snart åker ett revben upp i halsen på mig.....går här och väntar.....



laaaater <33

Av Johanna Ridderström - 28 februari 2012 10:15

*Ringa Belinda

*Göra mig iordning

*Käka

*Dra till belinda/hon kommer hit

(*Käka)?

*Åka t köping med mamma och syrran

(*Käka)?

*Hjälpa matte och bettan att flytta

(*Käka)?

*Slappa


fast det lär ju bli ändringar.....blir alltid det när jag lägger upp ett schema....som ni ser vet jag inte riktigt när vi ska käka kvällsmat, men det ordnar sig!


 


lattttterr <33

Av Johanna Ridderström - 28 februari 2012 09:45

 

Av Johanna Ridderström - 28 februari 2012 00:44

VEM HAR TILLLÅTIT DET ATT BÖRJA SNÖA?!!!?? VEM?! det skulle ju bli vår nu.............vill inte gå runt och pulsa i snö i en månad till!

om det inte blir minst 20 grader imorron så kommer det enda ni får se av mig fram till maj vara bakdelen på flygplanet till australien! eller något annat varmt land! thailand? kanske ska packa ner mig i belindas resväska......det är ju inte omöjligt...............


nu går jag och lägger mig och gråter mig till sömns pga snön!....

va besviken jag blir på dig, moder natur!!

INTE MER SNÖ!


TACK FÖR MIG!

later...... <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards