johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juni 2014

Av Johanna Ridderström - 30 juni 2014 17:30

Efter lite felkörningar har vi äntligen kommit fram till Hampe! Jag satt och halvsov i bilen då jag vet att veckan inte kommer bjuda på sådär överdrivet mycket sömn.

(Pga min fot ska jag dock se till att sova så mycket som möjligt. Lägga mig tidigt, ta korta powernaps ovs).


Ikväll vankas kvällsmöte följt av macka och oboy! Självklart ett stort kramkalas också med vänner jag inte sett sedan nyår!

Kram på er!


Syrran gav mig en påse av mina favoritchips alldeles nyss - lycka!

Av Johanna Ridderström - 30 juni 2014 00:45

Har haft en jättemysig kväll med denna kille!

Vi åt på Kalle på spången innan vi gick och såg "The fault in our stars". Blev riktigt imponerad av min mascara som inte kladdade något alls, trots att den inte är vattenfast!

Tänkte skriva något om filmen, men det får bli när jag inte ligger och halvsover i sängen haha.

Tack fina David för idag, det får vi göra om!

Godnatt


Av Johanna Ridderström - 29 juni 2014 17:12

Idag har jag varit i Köping med morföräldrarna för att lyssna på när min morbror predikar. Vi hade planerat att åka vid halv 11 från Hallsta då mötet började 11.

10.54 ringer min morbror och undrar var vi är och förstår snabbt att vi inte vet att möten börjar klockan 10 på somrarna. Så där stod jag med ett uselt klädval och foundation i halva ansiktet och fick smått panik.

Att fixa mig på 20 minuter kortare tid än planerat var en pärs!

Vi lyckades iaf på något vänster (utan att bryta mot alltför många trafikregler) hinna komma fram och sätta oss på en kyrkbänk innan predikan!

Såg dessutom helt okej ut (förutom att jag råkat sätta på mig en mörkröd bh under en halvt genomskinlig blus i lila, rosa och blått...)

Efteråt gick jag, morfar, mormor, Matte, Bettan, Wille och Noah och åt på en kinarestaurang.


Nu har jag sovit några behövliga timmar och bytt om inför att snart dra mig mot Västerås. Där blir dinner and a movie med David.

Ha en bra kväll allesammans!

Puss


Har på mig nya byxdress som är sååå skön! Ni ska få en bättre bild på den någon gång, jag lovar...

Av Johanna Ridderström - 29 juni 2014 13:45

Den här förmågan att helt naturligt se arga och nerdrogade ut går tydligen i släkten...


Av Johanna Ridderström - 28 juni 2014 19:30

Idag har jag varit och firat min näst äldsta kusin som fyller 5!

Det slog mig att jag i år inte har gått på en enda fest, men gått på 4 barnkalas haha! Inte så vanligt kanske när man är 16 år...

Men att busa och mysa med mina kusiner är det bästa jag vet och fester bland det värsta, så då är det ju inte så konstigt när man kollar på statestiken haha.


Grattis Oscar till att fylla en hel hand! Storkusinen älskar dig!

Puss


Av Johanna Ridderström - 28 juni 2014 12:15

Håller på att packa för fullt inför Hampe! Allt jag ska ha med har jag inte ens tagit kort på, då förstår ni hur mycket det är... Tur att det bara är jag och syrran som ska bo i husvagnen så att det går att ta med mycket packning! Jag älskar att packa men tar alltid med mig för mycket. Jag älskar att ha valmöjligheter och packar alltid för tänkbara scenarion. Som för några år sedan då jag packade ned ALLA mina bikinis (även de som var för små) så jag kunde låna ut om någon glömt sin. Kanske är lite synsk av mig, för just det året var det en tjej i min husvagn som behövde låna en bikini.

I år har jag behövt tänka till lite extra pga min fot. Måste ju ha med lindor, smärtstillande och nederdelar jag får över min fot...men det har gått bra! Är bara några till saker som ska ner i väskorna och sedan är jag klar!

Jag är supertaggad!!

På måndag åker vi!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards