johanna.ridderstrom

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2012 23:45

nu är det bara en kvart ifrån 1a November! Helt sjukt!!Oktober har gått så himla fort.....även fast det har hänt en MASSA!


Så vad ser jag då mest fram emot med november?

Jo, jag ska åka till min faster + sambo i skövde den 23 och stanna där till 25! :) Jag åker själv från stationen i köping sent på eftermiddagen på fredagen :)

SKA BLI SUPERKUL!! Åhh, vad jag längtar till att få krama om den bästa fastern i världshistorien! <3


   

haha, det syns inte så bra...men det är jag som kör :)                                                  
       

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2012 22:41

jag gjorde några tester på internet där man skulle skicka in en bild på sig själv och se vilken kändis man är lik :)

eftersom jag gjorde olika tester fick jag fram olika personer...men här är dom jag personligen tycker jag liknar mest av alla resultat:


 


till vänster i menyn kan ni rösta vem ni tycker jag är mest lik ;)

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2012 15:45

jaa....eftersom att jag vaknade upp idag med halsont, huvudvärk och snuva så har jag bara tagit det lungt idag....hittade en hemsida ( www.urbanfonts.com ) där man kan ladda ner coola typsnitt :) så det är det jag har gjort hittills idag haha ;)


några av dom jag laddade ner:


 

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2012 12:30

   

Av Johanna Ridderström - 30 oktober 2012 21:32

har haft ett superkul dygn med Esther och Belinda! :) Vi har gjort ALLT! Spelat wii, spel, badat, spelat fotboll, ätit allt möjligt gott, pratat, skrattat och lekt :)

här kommer lite bilder från övernattningen:


                                                                                      


Åhh, vi har haft såååå mysigt! Jag älskar dom här tjejerna så mycket <3

Behövde faktisk det här :)

min och belindas plan var att hålla esther vaken så länge som möjligt så att hon skulle sova så länge som möjligt.....vi lyckades hålla henne vaken till 1....hon vaknade halv 8......

menmen, förutom en extrem huvudvärk på morgonen var allt superbra ;)

Av Johanna Ridderström - 29 oktober 2012 11:55

Nu har esther varit här i flera timmar och vi har hunnit med massor! Ikväll ska jag ju ta med lillskiten till Belinda där vi ska sova :) men först blir det ett stopp på ica ;)
Vi ska inte vara hos Belinda förrns klockan 5 så vi får se vad vi hittar på tills dess :)

Av Johanna Ridderström - 28 oktober 2012 17:15

bara jag som inte kan vänta till att se x factor usa? har redan fuskat och tittat på ett par program på datorn.... ;)

men jag är ju också demis största fan :)


Av Johanna Ridderström - 28 oktober 2012 00:48

Det var så lång tid telefonsamtalet tog. 2 timmar att reda ut allt. Jag har aldrig varit så arg och ledsen på samma gång, men jag har min bästa vän kvar.

Bråket började i fredags och sedan dess har jag smällt i dörrar, gråtit och svurit i mitt huvud......

Vad bråket handlade om är personligt.

Jag och belinda har haft flera bråk de senaste månaderna och det har varit jättejobbigt. Men det inte lika jobbigt längre när jag vet att dom här månaderna har räddat 8 år av mitt liv. En 8årig relation med någon jag älskar mer än allt.

Tack underbara du!


     

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards