johanna.ridderstrom

Alla inlägg under oktober 2013

Av Johanna Ridderström - 31 oktober 2013 21:15

De flesta vet ju om mitt lilla dilemma. Ska jag välja att åka på språkresa till Frankrike i maj eller ska jag vara med i musikaluppsättningen i maj. Jag har nu, efter nogrannt genomtänkande, kommit fram till mitt beslut.

Jag hoppas att jag inte sårar eller sviker någon för mycket med mitt val (speciellt inte Fanny och Emma)... Jag är iaf jättetacksam för allas åsikter, speciellt för min moster Bettans.


 

Nu är det dags att för en gångs skull välja exakt vad jag vill.

Och jag väljer teater.


Jag hoppas att ni kommer och ser vår föreställning som har premiär i maj ;)


 

Av Johanna Ridderström - 30 oktober 2013 23:35

Den här är egentligen inspelad i somras när jag och Belinda fortfarande var vänner, men jag hittade materialet idag och bestämde mig för att klippa ihop det då jag ändå inte hade så mycket att göra. Min hemdator är inte i det bästa skicket just nu så det kan vara så att ljudet är osynkat på ett par ställen, men förutom det är filmen i toppklass ;)



 

Av Johanna Ridderström - 30 oktober 2013 18:30

Idag har jag varit i missionskyrkan med några vänner för att dels hjälpa till med halloweenfesten imorgon, men mest för att planera gudstjänsten nästa söndag.


     

Av Johanna Ridderström - 30 oktober 2013 15:25

Som ni vet har jag blivit inbjuden att vara med i ett teaterprojekt under hösten och våren. Gruppen ska sätta upp en familjemusikal som har föreställningar i maj.

Min franskagrupp har blivit erbjudna (trots att vi bara går i 1:an) att åka på språkresa till franska Rivieran i maj.

See the problem?

Båda sakerna är i maj. Jag kan bara välja en fast jag vill välja båda.

Antingen åker jag till Frankrike och shoppar, åker forsränning, badar och blir brun under en vecka ELLER så är jag med i ett teaterprojekt och har skitkul varje vecka.

Båda alternativen är roliga, nyttiga för mig och ger mig erfarenhet inom olika områden.


Det gör det ju heller inte enklare att jag igår fick läsa manuset...

Det är så sjuuukt bra!

Samtidigt kommer det svida som sjutton att missa en resa till Frankrike med Emma och Fanny...

Ska fundera lite till och försöka komma fram till något vettigt...

Av Johanna Ridderström - 30 oktober 2013 14:24

Linda Hallberg visar en äcklig/häftig makeup att göra inför halloweenfesten.


Av Johanna Ridderström - 29 oktober 2013 23:43

Först teater (som var HUR KUL SOM HELST) och sedan innebandy direkt efter det. Jag fick springa i klackar med innebandyklubban i ena handen och manuset i andra för att hinna med min skjuts haha, but that's how I roll ;)

Har dock stött på ett gigantiskt problem vad det gäller teatern, men det tar vi imorgon...

Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt <3


 
  

Har inte spelat innebandy på typ två år men lyckades även göra flera mål! Väntar bara på träningsvärken imorgon...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards