johanna.ridderstrom

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna Ridderström - 30 november 2011 14:13

drar snart t doktorn.... va nervös man kan va.... hoppas iaf på att jag har ont i axlarna pga mina fötter, för det går ju liksom att fixa..... aja, håll gärna tummarna! bloggar på dirren när jag kommer hem....

lateeer <3


 

Av Johanna Ridderström - 29 november 2011 21:00

sitter nu och tittar på värsta pojkvänakademin :) har haft fullt upp hela kvällen så jag gör en vlog imorron och berättar allt idag och imorron också eftersom jag ska till doktorn..... det blir ju kul.... ? men det är ju bra, då kanske jag kan få reda på vad det är för fel på mig..... asså, då syftar jag inte på huvet....


fast jag och belinda gjorde mensas IQ test och vi fick 107 i IQ vilket vi typ skulle ha även om vi inte hade gjort det tsm :)


aja, lateeeer <3


 

Av Johanna Ridderström - 28 november 2011 21:29

 


fast efter lektionen råkade jag ju få reda på att jag är klart godkänd! typ två A av åtta tror jag... och resten B :D gryyyymt stolt chejj over here!


det blev lite ändrat ikväll så jag och jossan tog lite kort som vi kan göra julkort av :) har varje år annars bara skickat köpta men nu blir ändring på det! :D fast som ni der är inte alla så seriösa.....


God jul?


 

         


remember december!


Av Johanna Ridderström - 28 november 2011 18:17

bara så att ni vet! om ni skickar en fråga så kommer ibland inte hela svaret med..... vet inte varför det dampar? men så är det iaf...

så om ni har ställt en fråga och inte riktigt fått svar på den så kommentera t.ex det här ist :)


schemat för ikväll:


äta

slappa

dansa

sova


:D chill :D


har kommit på massa bra koreografi som jag försökte lära belinda nu på eftermiddan :) åkte skridskor idag på idrotten :) vi tjejjor spelade fotboll och det va skitkul! har aldrig spelat fotboll på is förut... "mitt" lag vann också! :)


löve ya!


lateeeeer <3



TO GUYS:


 


Av Johanna Ridderström - 28 november 2011 10:30

When the truth is found to be lies
and all the joy within you dies
don't you want somebody to love
don't you need somebody to love
wouldn't you love somebody to love
you better find somebody to love


    

Av Johanna Ridderström - 27 november 2011 14:10

.....känns det inte riktigt som att det är..... men det är det! haha :) kul humor..... veet.


har nu två kanelsockerkakor i ugnen (samma grej som jag och annie bakade igår) :)


sitter också och väntar på att belinda ska komma :) vi ska fika och gå på julmarknaden :) det blir väl säkert lite annat också om ni fattar vad jag menar... ;)


ska spela innebandy på tisdag har jag bestämt mig för.... fast jag kommer inte att orka och det kommer sluta med att jag inte gör ett enda mål.....

aja, på onsdag blire att åka och kolla mina axlar! det tog ju bara två år.. mer egentligen....


vad tycker ni om selenas nya singel? jag tycker ju (självklart) att demi är sjuuuukt mycket bättre men selena slår henne i hästlängder i skådespeleri och som tur är så tycker demi mest om musik och selena tvärtom :)



skriver mer sen <3


laterrrrr <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards