johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna Ridderström - 30 september 2012 18:29

haha, hade ingen aning om att det är oktober imorron.....? :) så typiskt mig att virra ihop datum......jag behöver alltid kolla min kalender och upprepa saker i mitt huvud för att komma ihåg......men det är väl mest för att jag har så mycket att komma ihåg?


nejmen, tillbaka till ämnet, nu känns det verkligen som höst och jag har faktiskt inga problem med det (även fast det är sviiinkallt).....inte som förra året iaf när jag längtade till sommaren i september :)

nu längtar jag sjukt mycket till december! så mysig den här vintern kommer bli! köpte ju min första julklapp i maj så då förstår ni att jag har längtat rätt länge ;)


bilder från förra året i oktober:


       

Av Johanna Ridderström - 30 september 2012 17:54

SJÄLVKLART fanns inte jackan i butik....och dom hade ingen aning när/om dom skulle få in den....typiskt....

ska springa ner och kolla här på torget imorron och se om jag har tur :) det är nämligen så att jackan är från vero moda (en butik som jag aldrig någonsin har köpt något ifrån....) och den affären råkar vara den enda vi har här i lilla hallsta....nästan :)


annars får jag åka in på tisdag/beställa den.....kostade bara 39kr i frakt :)


men visst är den sjukt snygg? ÄLSKAR färgen!


 

Av Johanna Ridderström - 30 september 2012 12:27

Nu drar jag, mamma och syrran till västerås :) jag ska köpa en vinterjacka (håll tummarna för att den jag vill ha finns i butik)....
Senare idag kommer bilder från paris - keep updated!

Av Johanna Ridderström - 28 september 2012 08:51

Vaknade nyss av regnet...och att tiger satte sig på mitt ansikte... kul att hajka idag då.... Jag har inte ens packat väskan än, men lär väll göra det nu eller nått.... Ska vara i cafeterian klockan 13.00 så jag har tid på mig iaf :) Träningsvärk som in i helskotta har jag från igår så man kan ju inte säga att jag är speciellt taggad!


Up next:


1. göra mig i ordning


2. Packa väskan inför hajken


3. Dra ner till ica och köpa godis så att jag överlever den här dagen....


Det ända roliga är att när Johanna kommer dit (runt 9 på kvällen) har vi massa att berätta för varandra så vi lär väll sitta i timmar och snacka, så det kommer ju snabba på tiden :)

Hoppas hajken är värd sovmornarna framöver.....


ses <3


 

Av Johanna Ridderström - 27 september 2012 23:07

Måste bara säga att ni som är lediga imorrn har j*vligt tur... inte taggad alls till att hajka. Jag och Johanna kommer ligga och frysa ihjäl i ett tält i buren medans alla andra sitter hemma i soffan framför tv:n och käkar godis... Men vi får sovmorgon på de andra elevensvaltiderna so.. In your faces! :)......kill mee.....

Tur att johanna kommer hem imorrn iaf! <3


Lite bilder från förra årets hajk i 8:an..


                                        



seeyaa <3


 



Av Johanna Ridderström - 27 september 2012 11:22

tjeniiiss :)


Är nu hemma efter att ha sprungit septemberflåset...mitt mål var att komma in efter 2 timmar och KOM IN PÅ 1.40 STOLT TJEJ!!! :D kom före båda gympalärarna jimmy och marie, haha ;) nu ska jag hoppa in i duschen och spola bort all svett....fresshh...
Sen är det bara att vänta på att nina ringer och då drar vi ner till milano och käkar kebab! :D

 


Hare gött <3


 


Av Johanna Ridderström - 26 september 2012 21:52

Hejj:)


Eftersom att Johanna nu är i Paris (åkte i tisdags) så har hon inte kunnat blogga.. Hon bad mig göra det åt henne men jag hade ju såklart inte lösenordet till bloggen...

Men alldeles nyss ringde hon från paris :D <3 så här får ni ett inlägg iaf! :) Hon berättade att hon varit upp i Eiffeltornet, sett Triumfbågen, varit på Louvren och sett Mona Lisa, gått i timmar och letat efter butiken Forever 21 men inte hittat den..., och så hade hon köpt en klänning och en baugette, haha :) . så imorgon skulle hon shoppa hela dan :)

Mer får ni väll höra när hon kommer hem nu på fredag, och hon kommer ha massvis med bilder :)

Tur har hon som slipper gå septemberflåset!!! :O skulle tydligen regna hela dan imorgon så hallujah for tomorrow! :'(  På fredag ska jag och Johanna hajka.............................................
........................ mobba inte..............................................
............... OCH JA DET ÄR STUDIEDAG PÅ FREDAG!!!!...... men NEJ! lärarna tycker ju att det är så himla roligt att plåga oss så de sätter hajken där då.........

men men.... nu ska vi inte deppa här :)

imorgon tänkte jag och Nina belöna oss själva med kebeb på milano efter septemberflåset! så nått att se fram emot iaf :D

saknar min lilla Johanna<3<3<3    



hare bra alla! <3   


 





Av Johanna Ridderström - 25 september 2012 07:07

Nu sitter vi på planet! :)
Sitter precis bredvid ena vingen, fett coolt jao!! Höhöhö! *nördigt garv
Paris here we go!! :D

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards