johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2013

Av Johanna Ridderström - 30 september 2013 23:15

Idag har det varit en superbra dag! Varför kan vi ta någon annan dag ;)
Godnatt mina fina läsare <3


 

Av Johanna Ridderström - 30 september 2013 22:31

If your weapon is your love, I've got my hands up

Used to always think I was bulletproof, but you got an AK and your blowing through


 
  

Av Johanna Ridderström - 30 september 2013 14:58

Man kan jobba om man vill, det får man välja själv.


 


Vi vill inte det.

Av Johanna Ridderström - 30 september 2013 11:10

Idag har jag återförenats med mina homies :D

Kärlek till dessa underbara varelser <3


 

Av Johanna Ridderström - 29 september 2013 20:50

Everybody tells me that it's so hard to make it

That I shouldn't believe in the dreams that I'm dreaming

Everybody tells me that it's one in a million

Like one in a billion

This life I'm pursuing

The odds I'd be losing


Tell me something I don't know


 
  

Av Johanna Ridderström - 29 september 2013 19:00

När jag var liten och sov över hemma hos mormor och morfar var det absolut bästa när det var dags för godnattsagor. En av mina favoritböcker handlade om alla förberedelser som tomtarna gör innan jul. Den boken fick jag ta med mig hem idag. Den här kommer läsas flitigt för alla kusiner på besök och för möjligtvis framtida barn.


         

Av Johanna Ridderström - 29 september 2013 18:45

   


Tänk vad snabbt tiden går! Nyss var det över 25 grader ute och man smällde i sig isglassar. För bara ett litet tag sen gick jag i 9:an och levde ett helt annat liv.

Nu är det höst, jag går på gymnasiet och jag har fått många nya nära vänner. Jag går runt i halsdukar och kängor och mår bra. Jag gillar mig själv och mitt liv och planerar inte alls att få en "höstdepression" som många andra får den här tiden.

Jag älskar hösten med alla färger, stickade kläder, varma drycker och varma brasor.

Snart är det oktober och jag håller på att planera in många filmkvällar under en filt med nära och kära bredvid i soffan!

Av Johanna Ridderström - 29 september 2013 17:00

Idag åkte jag och syster yster hem till mormor och morfar där det bjöds på mat till närmsta släkten. Så mysigt att vi kan samlas så ofta nuförtiden!


             


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards