johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna Ridderström - 30 juni 2011 22:40

nä, nu stänger jag av datan och drar på fest hos mange!

Av Johanna Ridderström - 30 juni 2011 20:31

belinda sov här från igår till idag :) igår va vi med ungdomarna till skinnskatteberg och badade och på kvällen tog vi en promenad och sen gick vi hem och satte oss i soffan och pratade och drack saft   (vi låtsas att det där är saft)

idag åkte vi och badade i forsen och tog massa kort :)

älskar dig bffae!  

                 

Av Johanna Ridderström - 29 juni 2011 13:13

det här sökresultat fick jag och belinda när vi sökte på tecknade partiledare!!!  såååå AWESOME!!!

Av Johanna Ridderström - 29 juni 2011 11:26

snart kommer belinda och då ska vi äta och sen blire att åka till axelssons cafe' och möta upp ungdomarna för sen ska vi åka och bada   

såg massa videos på kissie igår..... om jag blir som hon har ni rätt att slå ihjäl mig, ska fixa kontrakt på det.

Av Johanna Ridderström - 28 juni 2011 21:55

i know it's hard but sometimes the best thing to do is to shut up, walk away and wait.........  

      

Av Johanna Ridderström - 28 juni 2011 19:22

just nu är hanna och esther här :) om några minuter blire vänner och sen efter det kanske bones och efter det kanske the mentalist, vi får se. men det är ju så grymt fint väder så det blir nog att sitta på altanen ikväll med familj och en kopp te    :) har solat idag så förhoppningsvis blir jag väl åtminstone lite brun.

imorgon blire att bada. vi får se om det blir med belinda eller ungdomarna   

 

Av Johanna Ridderström - 28 juni 2011 12:12

shit!!! hur kan man bli så dum i huvet så man säger så här?!? och dessutom i en intervju!! helt sjukt ju!! jag är egentligen inte för abort (jag skulle inte ens göra abort om jag blev våldtagen och gravid efter det) men om man hatar barn kanske man inte ska bli mamma?! eller?? fast nu har hon ju fött ungen och allt verkar va bra men ändå!...........

aja, ska gå och fixa mig nu.

c ya!

Av Johanna Ridderström - 27 juni 2011 21:25

idag har jag belinda cyklat fram och tillbaka till lisjö :) Jag är så grymt stolt!!   vi tog med oss mat så vi satt där på stranden i solen och åt och stekte   

när jag kom hem va wille och noah (kusiner) hemma hos oss tillsammans med mormor och morfar :)

Belinda sov äver hos mig från igår till idag så igår såg vi easy a :) belinda ville se den så då offrade jag mig. Den är ju grym men jag hade sett den kvällen innan ju så det blev ju lite tjatigt....... 

men det var värt det för hon älskar den lika mkt som jag :D

btw, jag har färgat håret och jag ÄLSKAR det!


här kommer en låt man blir beronde av när man sett easy a :)


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards