johanna.ridderstrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Ridderström - 31 augusti 2012 21:31

åhhh...dör lite innombords <3

/Johanna the shopaholic


       


verkligen ÄLSKAR bältet! ska leta efter något sånt nästa gång jag är i stan och shoppar :)

Av Johanna Ridderström - 31 augusti 2012 18:12

har varit ner till ica och köpt godis (för en gångs skull) <3

ska se om jag orkar dra iväg och träffa lite kompisar ikväll.....tror inte det faktiskt för jag är absolut inte på humör för det......det blir nog en helgrym kväll by my self :) så sjukt mysigt!

haha, ni kan verkligen inte förstå hur taggad jag är på att bara glida runt här hemma och slappa!


 

det blev lite djungelvrål och mörk choklad <3

 

nu ska jag strax käka lite smörgåstårta med familjen och sen börjar mys-maratonet! :D

haha, åhh vad det lät löjligt!

menmen!

latttteerrr amigos<33

Av Johanna Ridderström - 30 augusti 2012 23:45

anledningen varför jag inte bloggar så mycket är för att jag är så himla upptagen men dansgruppen, skolan och kyrkan på söndag.....sry....men har ändå inget intressant att blogg om....

men jag lovar att jag kommer att köra på stort till helgen! då ska ni få lite allt möjligt :)


imorron ska elevrådets styrelse ta skolfoto och jag vet inte riktigt hur jag ska göra....vi ska ta kort 11.15 och då har jag bla. idrott innan.....vill inte se utt som värsta svett-tjejen med slitet hår och grejer.....så ska man ta med en locktång? dilemma, dilemma, dilemma.....

har dessutom svinont i magen just nu men jag hoppas att det går över tills imorron.....


 


nu måste jag göra mig iordning! är svintrött!

latterrr<33

Av Johanna Ridderström - 29 augusti 2012 21:45

   

NO

Av Johanna Ridderström - 29 augusti 2012 09:25

NO nu.....kill me....

Av Johanna Ridderström - 29 augusti 2012 08:50

sitter nu och glor på vakna sen ett bra tag tillbaka :) gick upp lite efter 7 fast vi börjar 09.20 så jag kunde sega på morgonen, såååååå skönt!

katten ligger även bredvid mig och spinner <3

idag har jag NO, syslöjd, franska och SO.....en rätt okej dag...men nu måste jag sätta på mig strumpor!


latteerrr<33


    

Av Johanna Ridderström - 28 augusti 2012 22:26

Av Johanna Ridderström - 28 augusti 2012 21:00

är så trött i benen haha :)

efter att ha varit hos belinda idag råkade jag cykla hem utan min skolväska där jag hade smink och hårspray (eftersom vi hade skolfoto idag (och det gick btw sådär....som vanligt)) så efter kvällsmaten var det bara att dra dit och hämta den.....

och dum i huvet som jag är valde jag att GÅ.....!

joggade dessutom en stor del av vägen.....

och på vägen hem fick jag gå med en tung väska......

det går bra nu.


haha, har ingen aning om varför jag tog med den låten.....var den första jag kom och tänka på haha :)

 

nu tittar jag på the big bang theory och mår bra :D

sitter och spelar på mobilen med belinda också :)


latterrr<33


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards