johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna Ridderström - 26 juni 2011 13:38

just nu är livet fantastiskt!!   

igår va jag hemma hos jon tsm med vänner och tittade på film. vi såg Pans Labyrint och Easy A (  )

snart kommer belinda och då ska vi dra iväg och bada med ungdomarna och syrran :)

det här får bli ett kort inlägg för min katt kom just in på mitt rum och vill att jag ska gosa med henne :)

ciao!

Av Johanna Ridderström - 24 juni 2011 10:29

idag gick jag upp klockan åtta ( !!!!!!!! ) för att gå på en promenad/joggingtur. va ute i en timme och hoppa sen  in i duschen. har precis ätit frukost och klockan tre blire att åka hem till farmor och gösta och fira midsommar med släkten  


KRAM


var dig själv, alla andra finns redan

Av Johanna Ridderström - 23 juni 2011 22:08

idag sov jag till typ ett, käka en panpizza och drog sen till belinda. där bästämde vi oss för att leta efter kattungar. asså, deras tjejkatt va typ gravid och stack iväg och födde dom men belinda och hennes familj hade inte hittat dom än. så vi gick till ett skjul där vi trodde att dom fanns, fast vi visste inte exakt vart. efter ett tag pekar jag på en lucka på utsidan som leder in till övervåningen och säger typ "vi klättrar in".  

belinda hade inte gjort det tidigare för att hon ite fått och för att det är farligt. vi fick klättra på en jättesmal stång och därinne kunde vi ha trillat igenom golvet.     

vi klättrade in men där inne var det jättemörkt så belinda sprang efter en ficklampa. så jag satt där (bredvid mammakatten för henne såg vi däruppe) i mörkret bland massa skräp och sand. taket va jättelågt så man behövde huka sig hela tiden. efter ett tag kom belinda med en ficklampa och då hittade vi kattungarna. det va två stycken och dom va jättesöta! dom är bara typ tre veckor. vi bar ner dom in en korg och gick in med dom. sen gick vi tillbaka för att locka ner mamman med räkor.

en jättebra dag!

det kändes typ som att vi va med i typ nåt program på discovery där man räddar djur. det roliga va att när jag sa att vi skulle gå på "cat mission" kändes det som att vi skulle hitta dom.   

bilder kommer förhoppningsvis snart   

Av Johanna Ridderström - 22 juni 2011 22:11

idag var jag hos ante ett tag och jobbade och ska dit imorgon igen.

på fredag är det midsommar :) fast det verkar som att det ska regna....... suprice!................. typiskt, för klänningen jag ska ha är inte direkt vattentät. jaja, den är snygg iaf   och vi lär väl inte vara ute så mkt.


jag såg ett avsnitt av vänner för några timmar sen, fast jag hade sett avsnittet förut men det gör inget för vänner är världsbäst och nåt man aldrig tröttnar på   sen såg jag "say yes to the dress" .jag längtar faktiskt till den dagen jag får ha på mig en bröllopsklänning. jag vet att det är gryyymt många år fram tills dess men jag är tjej. tjejer (dom flesta iaf) drömmer om sitt bröllop och planerar det lite smått i huvet (åtminstone tjejer som jag känner...)

jag vet precis hur jag vill att min klänning ska se ut :) jaja, nog tjatat om det.

Efter "say yes to the dress" tittade jag och mamma på "bones". Det håller faktiskt på att bli ett av mina favorit tvprogram :) och det är mysigt att ha en "mammadottergrej"   

Av Johanna Ridderström - 21 juni 2011 17:37

Idag har jag varit hos farmor och gösta och sen va jag på 60 års kalas :) men just nu sitter jag med gitarren i famnen. Har faktiskt fixat en pärm med låtar som jag kan spela :)


A person or a past dose'nt make you to who you are, it can have influence on you but the only one that is controling you are you.


 

me

Av Johanna Ridderström - 19 juni 2011 17:34


här är videon när jag sjunger på skolavslutningen :) det va typ 600 personer, jag fatta inte att jag våga.

iaf, för er som inte vet heter låten "don't judge" och jag har skrivit den själv :)



http://www.facebook.com/video/video.php?v=183329445054059&comments

Av Johanna Ridderström - 19 juni 2011 14:09

här kommer bilder på det jag köpte igår (förutom koftan) :) jag tror att jag aldrig att jag har köpt något blommigt och nu köper jag två grejer samtidigt......... weird.

nu är det exakt en vecka kvar till hampe!!    va kul vi kommer att ha det!!  


jaja, nu ska jag försöka lära mig nya låtar på gittaren :) 


Even perfect is'nt perfect.

So be yourself, do misstakes and learn from it!

   

Av Johanna Ridderström - 18 juni 2011 22:27

idag har jag och belinda varit till stan och shoppat :) jag köpte en klänning, en kjol och en kofta (bilder kommer snart) :) på kvällen grillade jag med familjen och farmor och gösta. nu ska jag kolla på vänner! ciao!   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards