johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Johanna Ridderström - 7 september 2012 23:08

ni vet den där känslan när man ser fram emot en HEL dag? man liksom känner på sig att hela dagen kommer bli totally awesome?

precis så känner jag inför imorron!

jag och belinda kommer att ha en sån sjuk bra dag/kväll/natt så det är inte sant!!

titta på hungerspelen (!!!) och sen VMA! :D

åhh vad jag längtar!


 

latttteeeerrrrrrrrrrr<33

!!

VMA

Av Johanna Ridderström - 7 september 2012 21:30

sitter nu och kollar på VMA på MTV:s hemsida......även fast jag redan vet att världens bästa artist (Demi Lovato)vann pris :) haha, var det första jag gjorde när jag vaknade, gick in på twitter för att kolla om hon vann ;) true fan.....

fast jag hade velat kolla live men det sluta typ halv 5 på morronen......så nej.....


 


har haft en mysig kväll med familjen :) käkat gott, tittat på doooobidoooo och bara haft det bra!


imorron kommer belinda hit efter lunch och hon ska sova här, Esther ska också sova här + att farmor och gösta kommer på eftermiddagen för att fika och förmodligen äta kvällsmat sen också :)


nu ska jag fortsätta glo på porriga rihanna.....

latterrrr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards