johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Johanna Ridderström - 8 oktober 2011 23:33

har svarat på alla frågor nu! fast jag egentligen sa att jag inte orkade göra det idag men det kändes nästan som att jag lika gärna kunde göra det nu :)

nu går jag och lägger mig för jag är sjuuukt trött, plus att jag ska upp sju imorrn..... :/ fast det kommer ju bli kul så jag ska inte klaga :) laddar för förmodligen en av dom bästa dagarna ever :)


godnatt


 

Av Johanna Ridderström - 8 oktober 2011 21:58


 
 
 
 


hahaha, jaja, här kommer bilderna  


 

BagarN



Jag öppnade ett nytt paket margarin och när jag hade tagit allt jag behövde va det 50 gram kvar:)



äggen jag använde :)


   

självklart mammas data på högsta volym :) jag använder den bara för att den står i köket :)


     

här är klänningen jag lovade att lägga upp en bild på :)


 








  

Av Johanna Ridderström - 8 oktober 2011 17:10

idag:


har baka 54 chokladmuffins till mötet imorrn


spelat gitarr


övat lite på att imitera en person jag ska va imorrn i kyrkan


ringt belinda


och det bästa av allt: jag, mamma och syrran stack till second handen för att leta gubbkläder tills imorrn och när jag kommer in i  butiken så blir jag så otroligt kär! framför mig finns det snyggaste som någonsin skådats:


EN SVART KAPPA!!    


FÖR 80 KRONOR!!  


plus att jag hitta en skitcool skinnväst också! :D här går man och sparar ihop flera hundra till en kappa och så råkar man hitta en på second handen av alla ställen :D


så imorrn drar förmodligen mamma, jag och belinda t stan så jag kan bränna mina sparade pengar!

YAY! :D





 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards