johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Johanna Ridderström - 27 oktober 2011 19:10

hos belinda nu och har precis bäddat iordning sängen för att kunna hoppa i säng direkt efter filmen "remember me" :)

imorrn är det ju galakväll och jag ska va i skolan halv 12 för att öva på det jag ska sjunga. det är 3 och en halv timme före alla andra kommer.... menmen, det blir ju kul :)


vi va ju i stan idag med klassen och jag köpte ett hårband och ett linne som jag ska ha imorrn :) svart såklart ;)


sen va vi in i en affär med lite smink och sånt och där fanns det färgsprayer till håret så då sprayade nina och springmann delar av mitt hår rosa och rött (!) inte så jättefint..... men jag får skylla mig själv för jag sa att det va okej... fast jag trodde inte det skulle synas så mkt som det gjorde....

såg iaf helt sjuk ut så på donken gick jag in på en toa och dränkte mitt hår...   

haha, nu i efterhand va det ju ganska kul men shit va jag skämdes at the moment !

gick å höll för handen för den rosa smileysen springmann hade gjort nästa vid luggen varje gång jag gick förbi någon eller någon tittade på mig... :)


jaja, jag tror inte jag hinner blogga imorron men på lördag kommer ni få alla detaljer om idag och imorrn <3




Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards