johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Johanna Ridderström - 17 oktober 2011 22:28

här kommer en video på när jag sjunger dårå..... vart inte så jättenöjd men den får duga...... har ont i halsen och har inte spelat gitarr på ett tag så det låter inte så jättebra enligt mig iaf :)



 

Av Johanna Ridderström - 17 oktober 2011 19:34

okej, efterssom jag lovade så kommer bilderna från sthlm här :)


 

Oscar




Mys framför bolibompa ;)


   


när barnen hade lagt sig glodde jag och syrran på idol :)



 


Undrar varför jag började tänka på belinda när jag såg den här? :)


                     

Min morbror Jonas och min yngsta kusin Victor :)




Oscar somnade   


 


Min fina mamma <3


             

Vill bo här.... <3


   

   


Bara jag som ÄLSKAR gamla stan?


     


Ska köpa en sån här ;)


   


Han satt och sprayade (haha, stavas det verkligen så?...) tavlor mitt på gatan..... weird men coolt :)


 


Oscar <3


   


Jossan och Victor :)


 


Jag och Oscar lekte och busade hela tiden :)


   


Märkte att en bild jag tog med Oscar är sjukt lik en jag tog med Wille (min äldsta kusin) men självklart hade jag raderat den.... :/


förresten: här kommer tre "musikvideos" som jag och belinda gjorde för några dagar sen :)



 
 
 


   nu ska jag kanske slänga mig framför tv:n eller sätta mig  med gitarren lr sitta kvar vid datan.... får se.... 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards