johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna Ridderström - 2 september 2012 22:32

förhoppningsvis snart min! :)


   

Av Johanna Ridderström - 2 september 2012 13:53

haha, hittade den här filmen på min mobil! såhär sitter belinda på alla raster, helt koncentrerad på hennes mobil, småpratar och småsjunger :)

älskar dig wierdo! <3



 

Av Johanna Ridderström - 2 september 2012 00:45

grattis min söta! :D 15 bast ojoj....shit vad tiden går fort! kommer ihåg när vi va små kottar som sprang runt på dagis <3

älskar att jag fortfarande har dig vid min sida! du är underbar <3


 

Av Johanna Ridderström - 2 september 2012 00:06

förgyller lördagskvällen med favvolåten samtidigt som jag skypar med den absolut bästa personen i hela världen, belinda <3


Av Johanna Ridderström - 1 september 2012 22:13

 

HISS

 

 

 

Choklad


ett fenomen en kvinna inte kan leva utan. det är så sjuuuuukt gott! käkade lite mörk choklad idag och det är nog bara det jag kommer köpa framöver :) känns lite nyttigare + att man inte äter lika mycket av mörk choklad som vanlig.....och sen är det ju så att man känner sig faktiskt lite vuxen när man käkar det ;)

dock suger vit choklad.....

 



Galna Hårfärger

 

 

Love it!

dip dye, ombre eller bara någon galen färg, spelar ingen roll, om det är bra färgat kan det va hur snyggt som helst!

sen måste man ju självklart passa i det och bära upp det på rätt sätt, annars ser det bara konstigt ut....

men åhh vad jag är sugen på någon galen dip dye!......fast inte rosa....känns för orginellt....

kanske rött eller grönt?

 

  denna hästvans-bild är dock photoshoppad

   

 

demi är en person som kan rocka vilken färg på huvet som helst! hon har haft färger som blont, svart, brun, röd, blont med rosa dipdye och blont med grön/blå dipdye :)

älskar det blond-rosa mest!

 

          

 

 

Skype

 

vad ska jag säga? just happend to love it <3

......när det inte segar.....

 

 

 

 

DISS

 

 

Miley Cyrus Nya Frisyr

 

 

       

 

whats up with this shit?!

okej att hon klippte axellångt och färgade det mörblont, men att klippa det såhär kort och färga det typ vitt? är hon galen är min fråga då?

hon som alltid har haft så fint hår.....visserligen är det här en smaksak och det är inte så att jag tycker att hon är ful, men ändå.....DET är fult.

och hon ska ju dessutom gifta sig relativt snart.....ska hon se ut så i huvet då?.....det lär ju visa sig....

 

 

 

Av Johanna Ridderström - 1 september 2012 18:50

är lite orolig över en grej och kommer vara rätt borta i tankarna den närmsta veckan, så att ni vet......

men det ska nog inte behöva gå ut över er!


idag är det första september och jag längtar så till den 25:e! då blir det paris baby!! :D <3

men jag längtar också supermycket till jul! både jag och belinda går runt och pratar om julmarknader, julklappar och traditioner :)

köpte ju min första julklapp i maj.... :O


  julkortet förra året <3


nu blir det snart mat och sen har jag hela kvällen på mig att blogga, ska bara gå och handla först :)


latterrr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards