johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna Ridderström - 18 september 2012 20:28

tjenare! här sitter jag i soffan förkyld som bara den.....såhär däppt i däsan har jag nog aldrig varit.....

men envis som jag är så inbillar jag mig att jag är i toppform.....

så jag har spelat wii med belinda och esther, hängt upp tavlorna och bara allmänt hållt igång hela dagen....och igår maxade jag ju på idrotten trots förkylning....inte sååååå smart.... :/


 


menmen, ramarna sitter på plats nu och jag är supernöjd! improviserade alltihopa :) det råkade bli ett hål för mycket men det behöver vi inte prata om........bild kommer snart iaf! :D


nu sitter jag med franska-böckerna all over me och bojkottar plugg.....inte det bästa när man har prov imorron.....och ska till frankrike om en vecka.....men who cares liksom? O.O

rebell 1.0


latterrrrr<33



Av Johanna Ridderström - 18 september 2012 12:09

BARA EN VECKA KVAR!! :D

Av Johanna Ridderström - 18 september 2012 00:00

Sprang 5km idag på strax under 40 min (förkyld) och har pluggat + gjort läxan med belinda på skype i några timmar :)
Imorron:
hämta esther från skolan.
hänga upp ramarna.

Av Johanna Ridderström - 17 september 2012 23:56

Idag har alla syskonen varit samlade :) eller ja, belinda och esther är ju inte släkt med mig och jossan på riktigt.....men nästan.....det känns så iaf och jag ser alla tre lika mycket som mina systrar :)
Vi har iaf lekt dunkkurragöma och hjälpt mamma med mat + äppelpaj :D myyyys!!

Nu ligger esther bredvid mig och sover (hennes mamma hanna är sjuk så då fick det bli såhär) och jag tänker att jag kan nog inte beskriva min kärlek till den här underbara (snarkande) 8åringen ! <3
Älskar henne så otroligt mycket och uppskattar sjukt mycket att jag har fått känna henne i hela hennes liv :*

Av Johanna Ridderström - 16 september 2012 22:43

har gått runt och pysslat med mitt rum hela dagen idag.....städat, hängt upp en hylla och hållt på med dom där himla ramarna :)

skruvat, spikat och burit grejer fram och tillbaka......blir snart galen.....tog 1 timme (med lite pauser) att fixa två hängen på två ramar.....helt sjukt!

(och det berodde inte på att jag är sämst utan att spikarna var så himla små att det bara inte gick -tills det gick....)



belinda kommer iaf hit efter skolan imorron och hjälper mig med att sätta upp de 8 ramarna ovanför sängen :) kommer bli jättebra!


latterrrrr<33


Av Johanna Ridderström - 16 september 2012 19:49

Av Johanna Ridderström - 16 september 2012 14:15

Förkyld och trött unge som tvingas städa.....favorit t-shirten är på, dagen till ära!

Av Johanna Ridderström - 15 september 2012 17:39

ska nog börja packa till paris idag :) bara 10 dagar kvar you know!! ;D

sååååååååååååååååååååååååååååååååååååhääääääääääää
ääääääääär taggad!!! :) :) :) :) :) :)


(haha, såhär blir det alltid när jag packar.....)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards