johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Johanna Ridderström - 8 januari 2013 19:53

    
  

SÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAAAAAAAAD!!! :D

Det är en av mina största drömmar, att åka utomlands med min bästa vän! Och det råkar ju vara just Belinda! ;)

Det gick från att vara 1% chans till 100% säkerhet! Hur awesome??

Så nu är vi två som sitter och pluggar arabiska på rasterna haha ;)

Tänk, vi kommer komma hem i november, alldeles bruna som pepparkakor med världens coolaste upplevelse som vi kommer komma ihåg för resten av våra liv! Plus att vi kommer ha tusentals fina bilder från resan


   



Av Johanna Ridderström - 8 januari 2013 16:30

Dagen med stort D...första dagen på sista terminen i grundskolan...terminen det nyss var sååå långt kvar till...

Gick hyfsat! Hade 4 lektioner, fick 4 läxor...haha :) Nästan iaf, 2 var läseböcker vi har flera veckor på oss att läsa ut (även på lektionstid), så det ska nog vara lungt ;)


Men det bästa på hela skoldagen var att få träffa mina tjejer igen!<3

Har saknat dessa underbara, korta varelser så himla mycket! ;*

 
Hade ni det bra också?

Hoppas det!

Kram

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards