johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Johanna Ridderström - 13 januari 2013 20:30

 

Mina allra senaste tillägg i samlingen ;)

Fick alla i julas och är så glad över dom! De luktar så bra alla tre att jag inte kan välja ut en favorit...men jag kan försöka beskriva deras dofter lite...kanske...


Island Kiss: Väldigt bra till vardag då den doftar lite "matt". En lätt blandning av citrus och blommor som får den att lukta lite som gott tvättmedel faktiskt haha ;)


Funky Heart: Tänk typ stark kokos...En väldigt festlig doft av blommor. Den jag använder mest.


Forbidden Rose: Stranden...? Havet/poolen blandat med solkräm...och kanske lite vanilj? Väldigt god!


Tycker det märks ganska tydligt att jag inte ska bli parfymförsäljare haha ;) Men jag gjorde mitt bästa och jag är stolt! Rekomenderar alla tre iaf!

Nu ska jag och min stackars näsa vila lite...

Kram


Av Johanna Ridderström - 13 januari 2013 19:31

               


Alla från H&M och alla sååå fina! Så snyggt med färg nu speciellt när våren är rätt nära :) Det piggar verkligen upp en och gör en gladare!

Av Johanna Ridderström - 13 januari 2013 14:30

Tillbaka nu efter en välbehövlig (men kort) bloggpaus :)


Jag och några kompisar var ju som sagt på Boda Borg igår och bilder kommer förhoppningsvis upp snart! Ante hade nämligen med sig sin kamera och tog massa kort :)

Hade också Belinda sovandes här Fre-Lör och vi hade en riktig myskväll! <3


Idag då:

Jag har träningsvärk lite överallt...

Jag är osminkad...

Mitt humör är på topp! :D


 


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards