johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Johanna Ridderström - 2 juli 2014 22:30

Som väntat var Öhrvalls predikan igår oerhört bra!

Han byggde hela predikan runt frågan "hur kristen är du?". I början lite provocerande men den känslan mynnade ut i ett rejält ögonöppnande!

Ett citat från igårkväll: "Vi är inte i behov av kristna som är duktiga på att vara kristna i kyrkan"


Imorse och nu ikväll pratade Victoria om att man inte ska se ner på sig själv. Att inte låta sig trampas på. Att den enda som har rätten att tala om för dig vem du är, är Gud. Också väldigt bra även fast det inte talade till mig på samma sätt. Men trots att jag har en bra självkänsla och ett bra självfötroende så skadar det inte att höra sådant då och då.


Nu blir det lite häng i matsalen med vänner och oboy!

Vi hörs imorgon!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards