johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Johanna Ridderström - 2 juli 2011 23:27

 Idag har jag sovit, solat, suttit vid datan och sett filmen "Life As We Know IT". Den va helt okej. Typ en sån film man ska se med sin mamma och det funkar ju nu för mamma kom hem från Umeå ikväll :)

Jag stack iväg och plockade blommor till henne och pappa fixade en film :)

     sen fotade jag lite i våran "trädgård"        

Av Johanna Ridderström - 2 juli 2011 14:07

jag satte mig ner för att försöka få ut stickan. nu, 17 minuter senare, har jag mindre skinn under foten, kan jag nästan hela "forget you" utantill, har fortfarande ont, MEN! Jag är stickfri!!!!   

Av Johanna Ridderström - 2 juli 2011 11:43

har precis kommit ut från duschen och ska väl snart äta frukost, tror jag :) idag blire kanske att åka till ante en sväng och hjälpa till med att städa ur ett rum :) vi får se..... jag kan knappt gå på högerfoten för jag har fått en sticka under som det inte går att få ut och det gör så hiiiiimla ont!    plus att jag har ett sår under den andra foten... :(

igår va jag på haga och träffa ungdomarna och ska träffa dom igen på söndag så jag får se dom innan jag drar på hampe :)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards