johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Johanna Ridderström - 19 juli 2011 22:08

jaha det här blir ett inlägg som ni får läsa i nästan en vecka om ni saknar mig för jag kommer inte att ha internet i junsele...    that sucks!   jaja, jag överlever... men jag kommer sakna folk... haha, and especially one... but I'm not saying who!   

Belinda är i norge nu och jag ska väl försöka ringa henne imorron.... och tyra är btw i småland nu..... saknar mina tjejer!!   

hejdå!!


:D

Av Johanna Ridderström - 19 juli 2011 19:35

hahaha!! "jag tror han är död"   för er som inte vet så vet björn skifs inte alls vad som kommer hända utan han improviserar :)

Martin är oxå grymt rolig och duktig :D

Av Johanna Ridderström - 19 juli 2011 14:30

asså haha :)

vill oxå ha ett sånt här jobb jue.... ;)



Av Johanna Ridderström - 19 juli 2011 11:30

Har börjat packa och ska snart fortsätta. Hänga tvätt ska jag också göra. Och skriva en tipspromenad till barnen på släktträffen för vi åker ju imorron..... plus att jag ska fortsätta skriva på min bok för det gick grymt bra igår!  

spela gitarr ska jag oxå göra.. :)


Nästa onsdag drar jag och syrran till världens bästa faster som bor i skövde   saknar henne jättemycke!!


Belinda gav mig en dikt innan hon åkte till norge (hon har inte skrivit den):


The shortest word I know is I
The sweetest word I know is LOVE
And the person that I'll never forget is YOU

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards