johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Johanna Ridderström - 12 juli 2011 12:20

Är redo för en dag och natt hemma hos farmor och gösta tillsammans med belinda :) belinda kommer vid halv tre och då drar vi dit   

bilder från hampe kommer snart!

c ya!

   
  

 Keep on dancing til the world ends  *Britney

Av Johanna Ridderström - 12 juli 2011 01:28


Kom hem i söndags vid typ halv sex och möttes av många kramar och choklad :D

Mötena på hampe va grymma!! snacka om att jag har växt i min tro och relation till Gud. och ni som inte är kristna tycker typ att jag är dum i huvet men...............................careface!    

Tack alla för en grym vecka!! shit va kul vi har haft! Speciellt alla skrattattacker med Rebecka och sista natten med Celine när vi råka somna på en studsmatta    här nedanför får ni ett av alla Rebeckas anfall    

Jag har lärt känna grymt många personer    ni är guld värda allihopa!! 

men jag måste erkänna att det är ganska skönt att va hemma igen :)

Imorrn ska jag och belinda sova hemma hos farmor och gösta :)

orkar inte skriva så mycke mer....


   hahaha!!!! jag blev full på min coca cola! Halleluja, halleluja!!

hahaha, jag dööööör!   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards