johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Johanna Ridderström - 14 juli 2011 23:11

Hon har varit med om så grymt mycket och jag har följt varenda steg hon har tagit. När hon var inne på rehab googlade jag hennes namn minst två gånger om dan för att försöka få reda på hur hon mådde. Plus att jag tittade på sjukt många intervjuer med henne om och om igen. Några har jag sett över fem gånger tror jag... jag vet jag är lite  


Samtidigt som Demi va på rehab hade jag oxå en "depression" som det är för tidigt att berätta om nu men nån dag hoppas jag att jag åtminstone kan hjälpa en person med min historia....


Om du mår dåligt så prata med någon för om du inte gör det så kanske det bara blir större tills du bara ser en utväg....

Om jag inte hade berättat för någon så hade jag kanske inte suttit här...


Älskar den här sången! Jag började nästan gråta när jag hörde den...  



The marks on my arm might disappear but the memories I have will always be with me...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards