johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Johanna Ridderström - 1 oktober 2012 22:38

sry för dåligt ljus på bilderna.....

det här var det jag köpte åt mig i paris :)

sen köpte jag även en vinröd halsduk till belinda och en supersnygg jeansskjorta med nitar till henne också :) (ville nästan behålla den själv hihi)

nejmen det var sydd så att den skulle passa belindas kropp bättre än min, och gissa om den gjorde det? hon är sååååå himla snygg i den! måste fota henne i den!


                 


hade velat shoppa mer men jag måste shoppa lite basplagg och sånt hemma i sverige :) menmen, jag tyckte det räckte tillräckligt iaf med det jag kom hem med :)

vad tycker ni? vad gillar ni mest?

jag gillar min min på bilderna när jag har min baseballtröja på mig mest ;)

Av Johanna Ridderström - 1 oktober 2012 22:29

nu är det så att uppsatsen ska vara inne på fredag så det blir (tyvärr) det jag måste prioritera först nu......men jag har jobbat stenhårt ikväll så det är ju bra!

kommer dock inte ha så mycket tid imorron eftersom att jag och belinda ska ha dansgruppen och sen blir det stan med b och mamma :) ska springa runt och leta efter jackan! wish me luck guys! <3


 


har försökt fixa med bilder på shoppingen från paris men det blir bara knas.....belinda har nån konstig inställning på kameran så att alla bilderna blir åt fel håll......(och nej, det går inte att vända på dom. jag vet hur man gör det och jag har försökt......)

får väl sitta med mitt lilla skärmklipp då......åh...

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards