johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Johanna Ridderström - 23 oktober 2012 23:52

idag:

 

Var på strömsholms slott på studiebesök. Fick en guidad tur både inne och ute.


Åkte på något skit-studiebesök i kanalhuset. Vi åkte dit, fick ett papper, gick en tipspromenad, åkte hem. Vi fick inte ens en penna? Dessutom var frågorna utspridda på 8 olika våningar........100 elever som skulle dela samma trapphus........kaozzz.....


Hämtade Esther från fritids och åkte ner till kyrkan för att ha dansgruppen med Belinda. Fixade även en praoplats i Esthers klass v. 45 :)


Jag och Belinda fikade hos mormor och morfar :) mysigt!


Jag tittade på svenska hollywoodfruar, skypade med B och fick ett par svarta hörlurar av pappa :) (det är nämligen så att vi har hörlurar liggandes överallt hemma eftersom pappa är tekninknörd.....så då frågade jag lite snällt om jag kunde ta ett par)


Jag fick hem "gymnasieval-tidningen" och har förmodligen bestämt mig för att plugga i USA som utbytesstudent 2014......AHHH, så himla spännande!! :D men vi får se ;)

(i sverige vill jag gå estet med inriktning teater på Carlforsska)


bilder från today

     


imorron:



VI BÖRJAR KLOCKAN 10!! :D


Vi får studiebesök av estetprogramet från, guess what? CARLFORSSKA! så himla roligt! jag har velat gå där sen 6:an så jag är riktigt spänd på vad dom ska prata om....!


Teater på eftermiddagen :) Hjälpa till i kyrkan med Belinda på kvällen..... :)



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards