johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Johanna Ridderström - 27 oktober 2012 19:04

nu blir det Harry Potter (fenixordern) med syrran :)

och gissa vem som är med i den??

SIRIUS BLACK!! :D (hihi, därför jag valde den)

vet inte varför, men jag har VÄRLDENS chrush på honom!

Gary Oldman spelar honom perfekt!

dock kommer jag börja gråta eftersom han dör.....menmen....innan dess ska jag njuta så förbannat av honom! han är helt underbar!!

(jösses, jag har blivit en nörd......en galen nörd som blir kär i människor som inte finns på riktigt.......hjälp)

men jag kan inte hjälpa det......<3


   

Av Johanna Ridderström - 27 oktober 2012 15:38

går ut på en promenad i det (faktiskt) fina vädret :) behöver rensa tankarna lite.....och använda mina nya grymma hörlurar ;)

Av Johanna Ridderström - 27 oktober 2012 00:59

sämsta galakvällen (och kvällen) i mitt liv.......herrejösses.....vart är mitt pris någonstans?? fjortisar och lärare överallt som tror att dom har koll på allt......bitch please? Slutade med att jag fick springa runt som en idiot fram och tillbaka och fixa andras röra.......

det är även lite andra privata grejer som har förgyllt min kväll.......

asså, åhhh!! får panik! hatar när folk sätter käppar i hjulet!!


menmen, nu är jag trött efter jordens segaste dag så god natt på er.....<3



      vad tycker ni om min sminkning? jag ÄLSKAR den! kör nog på samma på söndag när jag ska fira en 74 (?) åring :)

Hade på mig en helt vanlig svart lång klänning som var figursnygg :) skitsnygg! fick jättemånga komplimanger :) den såg ut som en lång långärmad svart tröja :)

(samma jag hade i julas)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards