johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Johanna Ridderström - 2 november 2012 20:15

                              


haha, nu kan det verka som att jag snokade...vilket jag kanske gjorde...men jag hittade en mapp på jonas och malins dator där det stod Junsele på...och det var väl klart jag var tvungen att kolla, hihi! ;)

det här (förutom den första) är bilder jag aldrig sett på mig! så kul att titta på och drömma sig tillbaka till! :D



Av Johanna Ridderström - 2 november 2012 18:29

så underbart sjukt små söta kusiner jag har!! <3 vilken in i bomben stor välsignelse! :D

sitter nu med oscar inlindad i en handduk i knät efter ett litet kvällsbad :)

han låg även bredvid mig och kramade om mig när jag låg i soffan och vilade, jag skulle sätta på honom pyjamas och jag skulle spela spel med honom, haha, åhh, mitt hjärta kommer brista!

nu rullar 5 myror är fler än 4 elefanter på tv:n, standard ;)


               

haha, på sista bilden försökte jag ta en bild på en glad unge som hoppade runt i soffan och skrattade för att han fick godis :)

 

så himla glad att dom flyttar till hallsta i vår!! <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards