johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Johanna Ridderström - 16 november 2012 20:00

Jelena har varit tsm ett tag nu och det har ryktas om att kändisparet gjort slut förut....men nu verkar det vara for good.

Det sägs att Selena lämnade Biebz för att han flörtar omkring med andra tjejer och för att han inte riktigt är lika gullig och söt som han verkar.

Justin ordnade en dejt efter att paret gjort slut för att försöka få allt att funka igen. De hann sitta till bords i en kvart innan Selena reste sig upp och gick. Justin följde efter henne hela vägen hem och bad henne att släppa in honom genom grinden. Selena struntade i honom och en arg Justin lämnade Sels hus.


       


Enligt källor sms:ar och ringer Justin Selena hela tiden och hon fortsätter att nobba honom. Selena gick heller inte på AMA awards där Justin skulle spela...

Justin ska även ha blivit svartsjuk över att Selena kysste sin motspelare i en film hon spelar i...jösses....

det har skrivits en hel del om allt det här på twitter:


     


Tillsammans eller inte, jag hoppas bara att dom är lyckliga för det förtjänar dom verkligen! <3





Av Johanna Ridderström - 16 november 2012 14:30

   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards