johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Johanna Ridderström - 5 november 2012 20:55

det var ett tag sen jag faktiskt skrev vad jag har gjort/gör.....sry for that...


imorron är det prao! så hade tänkt att gå och lägga mig tidigt ikväll. vart alldeles för sent igårkväll....kunde verkligen inte sova...vet inte vad som var fel...så jag har legat i belindas säng ett tag i eftermiddag och vilat haha :) /tjejen som gillar punkter


idag var nog den mest värdelösa dagen i skolan, någonsin!


 


vi har haft en information-om-prao-och-gymnasium-dag...det låter faktiskt intressant...det var det ju inte......helt himla värdelöst, åtminstone för mig som vet nästan allt om gymnasium och utbildningar...därför känns det lite värdelöst att jag inte fick ledigt idag som jag önskade så jag hade kunnat praoa i sthlm...för dom har ju inte satt praoen 3 dagar på raken.....idioter!


"det är bra om du är på måndagen. Det kommer att delas ut viktig information".

HA!

missade jag den informationen??


men det mest pinsamma med våra lärare är att dom blir så himla blyga, osäkra, rädda och nervösa om jag skulle gå fram och ifrågasätta något eller säga min åsikt.....asså kom igen, man ska inte utbilda sig till lärare om man är rädd för ungar!


 
  

menmen, ska bli kul att praoa imorron iaf! ska praoa på fredhem i esthers klass :) mysigt! ska ha idrott och så med dom <3


latterrrr<33

Av Johanna Ridderström - 5 november 2012 15:30

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards