johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Johanna Ridderström - 13 november 2012 22:45

Är dom tsm igen?? hoppas, hoppas, hoppas! Dom ser ju så söta ut tillsammans! <3


         

Av Johanna Ridderström - 13 november 2012 20:57

 

                           

Av Johanna Ridderström - 13 november 2012 16:00

en grej jag har undrat lite över....haha, nu fick jag eran uppmärksamhet va? blondie spekulerar liksom ;)
nejmen det är det här med sexighet...och....barn?

jag är ju 14 (snart 15!!) men ändå kan jag få höra kommentarer om att jag är sexig....jag tycker det är jättekonstigt....jag är ju ett barn och "sexig" låter så vuxet.....jag skulle ju aldrig definera mig som sexig....isf snygg.....nejmen jag tycker att det är jättekonstigt iaf....

och vad är skillnaden på snygg och sexig?? vad betyder ens sexig?? att man är sexuellt attraktiv?....


jösses.....jag skulle ju aldrig kunna säga högt att jag tyckte jag var sexig...liksom "hej mamma, jag valde den här korta klänningen ikväll för jag vill att folk ska tycka att jag är sexuellt attraktiv"....mamma skulle ju låsa in mig (med all rätt).....haha, är det bara jag som är nojjig....?

nej, jag tycker det känns fel.....jag är ju bara ett barn! haha ;)


 



 
  


Av Johanna Ridderström - 13 november 2012 13:45

kort till bloggen och kort till julkort = fixade!

Dom vart rätt bra :)

men sjäääälvklart är header-bilden inte bland dom här....ni får vänta till 1 december innan ni får se den! ;)

och bilden vi valde till julkort är inte heller med här....haha, tyvärr......


                        


det här med julkort.....brukar ni skicka det?

mamma har tydligen gjort det i ett par år nu.....men det var inte förren förra året jag tog ta i det och sa att "vi måste ju skicka ut bilder på mig och jossan och inte några köpta" och då blev det så :) haha, jag fick göra dom såklart eftersom jag tydligen har blivit "esteten" i hemmet ;)

jag har redan gjort klart dem till iår!


förra årets.....som inte vart superbra......

 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards