johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Johanna Ridderström - 9 december 2013 15:50

Hade världens bästa födelsedg igår! Berättar mer om den lite senare i ett videoklipp.

Jag fick massa fina presenter, men det är inget jag kommer ta kort på och lägga ut här. Det känns lite privat och jag tycker inte om effekten av det. Allt jämförs. Fick jag lika många presenter som hon och han, var de lika dyra som hennes och hans? Det tycker inte jag är relevant. Det är tanken som räknas och huvudsaken är att jag vet om vad jag fått.


Två grejer jag vart extra glad över tänker jag dock berätta om, och det tycker jag är okej för de är från mina familjemedlemmar. Det är okej att favorisera deras presenter tycker jag, de känner ju mig mest av alla och vet exakt vad som passar mig.


Av mamma och pappa fick jag (tillsammans med ett par träningsshorts) en box med 5 säsonger av The Big Bang Theory! Nu har jag något att göra på jullovet ;)

Nu har jag både Vänner-boxen och TBBT-boxen, bara Hart Of Dixie-boxen och en The Mentalist-box kvar då ;)


             

Presenten av syrran har jag inte riktigt fått en, den kommer på posten under veckan. Men det är iaf DEMI LOVATOS NYA FÖRSTA BOK "STAYING STRONG"!

365 citat.

Ett mål för varje dag på året.

Har aldrig varit så här taggad till januari ;)

 
Tack världens finaste familj!
Och tack alla ni som har firat mig och gett mig massa fina saker!
Ni är underbara!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards