johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Johanna Ridderström - 13 december 2013 23:56

 

Av Johanna Ridderström - 13 december 2013 12:55

Såg nyss den här bilden på facebook av min fina syster. Hon var med i luciatåget på sin skola idag men jag kunde tyvärr inte komma och kolla...


Av Johanna Ridderström - 13 december 2013 10:48

Hej bloggen... Jag har inte bloggat på grund av att jag inte mått bra. Sen i tisdags har jag försökt att ta det lugnt och bara fokuserat på mig själv.Här är en liten snabb sammanfattning från de senaste dagarna:


Tisdag: Efter skolan åkte jag och Alex hem till honom, lagade mat och snackade om ALLT mellan himmel och jord. Sen hämtade vi upp Yara och Amanda och åkte till teatern i Hallsta.

Det var så skönt att strunta i allt skit och bara spela teater och umgås med härliga människor i en hel kväll.


Onsdag: Jag åkte till skolan som vanligt. Historielektionen var skitkul! Vi gick till ett skolmuseum, satte oss i gamla bänkar och lyssnade på vår lärare som berättade hur det var i skolan förr. Jag lyckades såklart klanta till mig, så jag fick stå i skamvrån...


Torsdag: Mamma fyllde år så släkten kom över och firade lite.


Idag efter skolan följer Natalie med mig hem. Lite senare kommer Joa och Celine över. Tanken är att vi ska ha en liten mysig tjejkväll med tanke på att jag nyss fyllt år.


Ha en bra fredag allihopa!


 

Jag och världens bästa Alex idag

Av Johanna Ridderström - 13 december 2013 10:31

     


Det var det finaste luciatåget jag någonsin sett! Jag filmade lite som jag nog ska lyckas klippa ihop någongång i helgen.

Glad Lucia söta läsare! 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards